خبرگزاری کار ایران

بهترین عملکرد را داشتیم؛

ناظریان: جهان کاراته، ملی‌پوشان ایرانی را ستود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۸۴

می‌توانم ادعا کنم ملی‌پوشان کشور ما در بین 115 کشور حاضر در این رقابت‌ها بهترین عملکرد را داشتند.

مدیر تیم‌های ملی کاراته با اشاره به کسب عنوان پنجمی تیم ملی در مسابقات جهانی فرانسه گفت: سوای این عنوان می‌توانم ادعا کنم ملی‌پوشان کشور ما در بین 115 کشور حاضر در این رقابت‌ها بهترین عملکرد را داشتند.

حبیب‌اله ناظریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: مسابقات جهانی کاراته امسال شرایط ویژه‌ای داشت. برای اولین بار در کمیته انفرادی 115 کشور و در کمیته تیمی 63 کشور شرکت کرده بودند که بی‌سابقه بود و در این بین تنها کشوری که توانست یک مدال طلا و یک نقره بگیرد ایران بود، ضمن اینکه در فینال سعید احمدی داوری باعث شد او از کسب مدال طلا باز بماند وگرنه حق ما کسب دو طلا بود.

وی ادامه داد: فرانسه با وجود اینکه میزبان این رقابت‌ها بود توانست تنها یک مدال طلا به دست بیاورد و کشور آذربایجان با اینکه دو فینالیست داشت نتوانست حتی یک طلا هم بگیرد. نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت است اینکه ما در دوره گذشته مسابقات جهانی فنلاند با وجود اینکه با 7 ورزشکار شرکت کرده بودیم عنوان شانزدهمی را به دست آوردیم، اما در این دوره با 5 ورزشکار شرکت کرده و سوای عنوانی که به دست آوردیم تک تک کاراته‌کاران عملکرد بسیار قابل قبولی را از خود ارائه دادند. ما کاراته‌کایی نداشتیم که در دور اول، دوم یا سوم حذف شود.

مدیر تیم‌های ملی کاراته همچنین در ادامه تاکید کرد: تیم صربستان که در دور قبلی مسابقات جهانی عنوان قهرمانی را به دست آورده بود در این دوره چهارم شد و در مسابقه برابر تیم ملی کشورمان شکست خوردند این در حالی بودکه صربستانی‌ها 2 قهرمان سابق خود را همراه آورده بودند اما باز هم نتوانستند مقابل تیم ملی ما حرفی برای گفتن داشته باشند.

ناظریان با بیان اینکه بسیاری از کارشناسان بزرگ کاراته جهان در جریان مسابقات جهانی در این موضوع تاکید داشتند که کاراته کاران ایرانی در این دوره متفاوت‌تر از گذشته ظاهر شدند، گفت: در این دوره ورزشکاران ما عزم خود را جزم کرده بودند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و به معنای واقعی یک تیم بودند. شاید در برخی از کشورها 2 - 3 ورزشکار عملکرد قابل قبول داشتند اما در کاروان ایران همه ورزشکاران عملکرد بسیار قابل قبولی را داشتند و من امیدوارم این رویه در آینده نیز ادامه داشته باشد.

مدیر تیم‌های ملی کاراته در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانستیم عملکرد بهتری در مسابقات جهانی داشته باشیم، گفت: ما باید شرایط را در نظر بگیریم. 115کشور در این مسابقات حضور داشتند و ما در بین این 115 کشور طی برنامه‌ریزی درست و تمریناتی که انجام داده بودیم عنوان پنجمی را به دست آوریم و به نظر من ما بهترین بودیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز