خبرگزاری کار ایران

كتاب‌های نیماژ به امضای یونام و موسوی می‌رسد

کد خبر : ۶۹۹۹۸

نشر نیماژ در مجموعه‌ای شعری از 45 عنوان شعر با عنوان «پازل شعر امروز» منتشر کرده است و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

ایلنا: دو شاعر نشر نیماژ مهدی موسوی و رسول یونان در غرفه نشر نیماژ حضور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نشر نیماژ، در روزهای نمایشگاه هر روز غرفه نیماژ یکی از شاعراناین مجموعه را در جشن امضای خود دارد که همراه با امضای کتاب ها شاعران با مخاطبان خود گفت و شنودی خواند داشت و عکس خواهند گرفت.

نیماژ کتاب هایی چون «غرق شدن در آکواریم»از سید مهدی موسوی، «دو لک لک بی خواب»از سید محمد مرکبیان، «یه روز یه عاشقی بود»از رسول یونان، «تا دست به قلم می برم سراغ تو را می گیرند کلمات»از رضا کاظمی،«یک چمدان دلتنگی»از امیر ارجینی،«ناتنی»از رضا منزوی،«پاپیون دور بمب» از عزیز عباسی، «رام کردن کلمات»از صالح سجادی، «عمران میری»از عمران میری، «جنگ میان ما دو نفر کشته می دهد»از امید صباغ نو، «حوا در سرنگ»از حامد جلیلی، «اسکلتی با دست های باز»از وحید پور زارع، «تکلیف این سطرها را روشن کن»از سولماز حسن زاده، «عاشقی با زبان دیپلماتیک»از راضیه بهرامی خشنود،«تهران در شب» از محمد شریف،«این‌جا هوا به میل تو تغییر می‌کند» از مهدی نمازی،«مراعات بی‌نظیر» از مهدی رحیمی، «قرار ملاقات پشت سعیدیه» از محمدرضا شالبافان،«این‌جا نمی‌شود» از سعید حیدری، «بگذار در سلام خداحافظی کنم» از سید زهرا بصارتی،«تقویم تماشای تو» از عباس کریمی، «اسمش همین است» از علیرضا آذر، «غم صدای تو یعنی» از علیرضا بهرامی،«سندروم ناگفته‌ها» از پریا شجاعیان، «زنگ تیغ» از امیر محمدی، «کلیدها» از رسول پیره، «زنی حوالی عصرهای بیهوده» سروده رقیه مفاخری، «قورباغه‌ای جلوی تیفال» سروده سید رضا خاتمی، «با کناری‌ات کنار نمی‌آیم» سروده منیره حسینی، «مرگ با تو طعم دیگری دارد» سروده فاطمه صمدی، «فرار از پله‌های اضطراری» سروده هنگامه هویدا، «قدم از آدم» سروده مهرداد فلاح، «مورچه‌ای سیاه در کاخ سفید» سروده مرتضی شاهدنیا و «می‌ترسم بعد از مرگ هم کارگر باشم» سروده سابیر هاکا و... را دارد.

در جشن امضای این شاعران تا روزهای باقی مانده از نمایشگاه سید مهدی موسوی، رسول یونان، عمران میری، سید احمد حسینی، عباس کریمی عباسی، رضا کاظمی، امیر ارجینی، سولماز حسن زاده، سایبر هاکا و.... حضور دارند.

به گفته علیرضا اسدی؛ مدیرعامل نشر نیماژ تاکنون حدود 9 هزار جلد از کتاب های نشر نیماژ به فروش رفته است که این تعداد برای نشری که از زمان آغاز به کار کمتر از یکسال می گذرد میزان چشمگیری است.

علاقمندان برای حضور در جشن امضای نشر نیماژ می توانند به راهرو 25 غرفه 43 مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز