خبرگزاری کار ایران

نشست باشگاه ادبی ایران زمین برگزار می‌شود

کد خبر : ۳۸۷۱۹

نشست‌های باشگاه ادبی ایران زمین به منظور ایجاد پایگاهی ادبی، استعدادیابی و دستیابی به روش‌های نوین نقد و بررسی شعر و ترانه هر یکشنبه در فرهنگسرای ابن سینا تشکیل می‌شود.

ایلنا: نشست ادبی ایران زمین روز یکشنبه اول بهمن ماه با حضور محمد علی بهمنی در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود و همچنین در کنار این ویژه برنامه بیش از ۲۶۰ برنامه فرهنگی هنری دیگر همزمان با هفته اول بهمن ماه در پایتخت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست‌های باشگاه ادبی ایران زمین به منظور ایجاد پایگاهی ادبی، استعدادیابی و دستیابی به روش‌های نوین نقد و بررسی شعر و ترانه هر یکشنبه در فرهنگسرای ابن سینا تشکیل می‌شود.

همچنین نقد و بررسی فیلم من و زیبا در باشگاه فیلم تهران، اول بهمن در فرهنگسرای ارسباران، نمایش فیلم همبازی تا ۵ بهمن در فرهنگسراهای هنگام و فردوس، نمایش و نقد فیلم کنستانتین، ۵ بهمن در فرهنگسرای سرو و نمایش فیلم اختاپوس تا پایان هفته در خانه فرهنگ پامچال از جمله ویژه برنامه‌های سینمایی مراکز فرهنگی هنری تهران در هفته جاری است.

اجرای نمایش آدم آهنی از ۲ تا ۵ بهمن در فرهنگسرای ملل، نمایش پسرک و وروجک خیالی تا ۵ بهمن در فرهنگسرای ارسباران و نمایش پسری که سوسک شد تا ۵ بهمن در سالن آمفی تئا‌تر فردوس از جمله برنامه‌های نمایشی پایتخت است که در هفته اول بهمن ماه برگزار می‌شود.
نمایشگاه‌های نقاشی من خودم هستم تا ۶ بهمن در فرهنگسرای ارسباران، عکس انسان و طبیعت تا ۵ بهمن در نگارخانه آفتاب، آثار سفال و کاشی تا ۵ بهمن در نگارخانه معرفت، خط گرافیک تا پایان هفته در نگارخانه سرو و نمایشگاه آثار معرق با عنوان شکوه افرا از اول تا ۵ بهمن در نگارخانه احمد اسفندیاری فرهنگسرای مهر از جمله برنامه‌های نمایشگاهی مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته جاری است.

همچنین نشست بررسی سیر تحول طراحی به شیوه آکادمیک در ایران با عنوان اورنگ، ۴ بهمن در نگارخانه آفرینش نور و نشست بررسی سطرنویسی در نستعلیق، ۱ بهمن در فرهنگسرای شفق، از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته اول بهمن ماه از سوی مراکز فرهنگی هنری تهران برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه‌ها به پایگاه اینترنتیwww. farhangsara. ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه‌های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز