خبرگزاری کار ایران

«قاتل ساکن شمارهٔ ۲۱» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۰

کتاب پلیسی- جنایی «قاتل ساکن شمارهٔ ۲۱» نوشتهٔ «س. آ. استیمن» با ترجمهٔ «عباس آگاهی» توسط انتشارات «جهان کتاب» منتشر شد.

ایلنا: کتاب «قاتل ساکن شمارهٔ ۲۱» نوشتهٔ «س. آ. استیمن» با ترجمهٔ «عباس آگاهی» منتشر شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، این کتاب داستانی پلیسی- جنایی است که در ۲۵ فصل نوشته شده و توسط انتشارات «جهان کتاب» در ۱۶۸ صفحه با قطع رقعی و تیراژ ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۵۵۰۰ تومان منتشر شده است.
در ابتدای فصل بیستم این کتاب با اسم «مرحوم مستر اسمیت» می‌خوانیم:
می‌گویند تاریخ تکرار می‌شود. به هر حال «قضیهٔ اسمیت»، بعد از جنایتی که در هاید پارک اتفاق افتاد، از دیدگاه همهٔ مردم چرخه‌ای دائمی تلقی شد. برای سومین بار، قاتل سیری ناپذیری که زبردست‌ترین افراد پلیس دنیا در تعقیب‌اش بودند، گذاشته بود بیگناهی را به جای او دستگیر کنند. برای سومین بار، با ارتکاب به قتلی تازه، اسکاتلند یارد را مجبور می‌کرد که به اشتباه خود اعتراف کند. سرکریستوفر هانت، در جریان کنفرانسی که بعد از ظهر ۱۲ فوریه برگزار کرد، با قیافه‌ای گرفته، گفت: «ما مقابل یک دیوار قرار گرفته‌ایم. از یک طرف چهار نفر که بیگناهیشان مثل روز روشنه. از طرف دیگه دو مظنون که ظاهرآ از اتهامی که پروفسور ژولی زده مبرا هستند. آیا دلایل خاصی دارید که به یکی یا اون دیگری سوءظن ببرید؟»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز