خبرگزاری کار ایران

دو نمایشگاه نقاشی و عكس در فرهنگسرای بهمن

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۸۹

نگارخانه‌های فرهنگسرای بهمن در اردیبهشت ۹۲ میزبان دو نمایشگاه با موضوعات متفاوت است.

ایلنا: نمایشگاه عکس سعید رجبی و نمایشگاه نقاشی، آرم و نقوش دانشجویان دانشگاه اسلام شهر دو نمایشگاهی هستند كه در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شوند. 
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، نمایشگاه عکس سعید رجبی شامل ۴٠ اثر با موضوعات گوناکون از قبیل؛ زیبایی‌های طبیعت و جاذبه‌های ایران زمین، زندگیاجتماعی و... با هدف آشنایی با تکنیک‌های این رشته و تشویق جامعه به هنر عکاسی ازسوم اردیبهشتدر نگارخانه فرهنگسرای بهمن برپا می‌شود و تا ۱۵ اردیبهشتنیز ادامه خواهد داشت.
مجید رجبی متولد ۱۳۵۵ بوده وحدود ۷ سال نیز مشغول عکاسی با سبک طبیعت گرا بوده است.
وی همچنین حدود ۱۷ سال هنر نقاشی را در سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف تجربه کرده که از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های وی می‌توان به نمایشگاه نقاشی که در کشور ترکیه برپا کرده است اشاره کرد.

نمایشگاه نقاشی و آرم ونقوش نیز شامل ۵۳ اثر رشته نقاشی و آرم و نقوش توسط دانشجویان دانشگاه اسلام شهر است.
۳۰ اثر از حدیثه خلیلی با موضوع آرم و نقوش و ۲۳ اثر از مونا معمار باشی در زمینه نقاشی ۵۳ اثر فوق را تشکیل می‌دهد.
هدف از برگزاری این نمایشگاه تشویق بازدید کنندگان و هنرجویان جهت گرایش به این رشته و معرفی و آشنایی بیشتر با هنر نقاشی و گرافیک است.
این نمایشگاه‌ها از تاریخ سوم الی ۱۵ اردیبهشت ماه در گالری شماره یک فرهنگسرای بهمن درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ٩ تا ١٩ به نگارخانه‌های فرهنگسرای بهمن مراجعه كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز