خبرگزاری کار ایران

موزه امام علی (ع)، میزبان نصرالله افجه‌ای است

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۰۲

به مناسبت ۲۵ بهمن ماه، زادروز نصرالله افجه‌ای، هنرمند خوشنویس، موزه هنرهای دینی امام علی (ع) اقدام به برگزاری مراسمی با حضور هنرمندان نموده است.

ایلنا: زادروز استاد نصرالله افجه‌ای، هنرمند خوشنویس، موزه هنرهای دینی امام علی(ع) با حضور استاد افجه‌ای، هنرمندان و جمعی از علاقمندان به آثار وی، روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۸ در موزه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای دینی امام علی(ع)، این رویداد با حضور استاد افجه‌ای، هنرمندان و جمعی از علاقمندان به آثار وی، روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۸ در موزه برگزار می‌شود.

در بخش جنبی این رویداد، نمایشگاهی از آثار وی با همکاری و مشارکت موزه هنرهای معاصر تهران در طبقه همکف موزه هنرهای دینی امام علی (ع) به نمایش درمی‌آید.

این برنامه قرار است به صورت ماهانه از سوی مدیریت هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شود و بهانه‌ای برای گردهم آیی هنرمندان است تا پاتوقی برای تبادل نظر میان هنرمندان جوان و پیشکسوتان عرصه هنرهای تجسمی باشد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مراسم می‌توانند به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولی عصر (عج)، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره ۳۵ مراجعه و یا با شماره ۲۲۰۲۴۸۴۸ تماس حاصل نمایند.

نصرالله افجه‌ای از خوشنویسان نوگرا است که در سال ۱۳۱۲ تهران به دنیا آمده است

وی چندین دهه سابقه تمرکز بر روی هنرخطاطی دارد و با تکنیک‌های مختلف و مصالح و مواد متنوع در خوشنویسی نیز کار کرده و آثار متنوعی ‏را به وجود آورده است.

نصرالله افجه‌ای به دریافت نشان درجه ۱ هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نایل شده است و‏ در هفتمین همایش چهره‌های ماندگار در آبان ماه ۱۳۸۷ به عنوان چهره برگزیده در رشته خوشنویسی انتخاب شد.
این استاد ۷۹ ساله وفاداری‌اش را به خوشنویسی حفظ کرده و از مصالح نقاشی در خلق آثار خود بهره می‌برد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز