خبرگزاری کار ایران

امنیت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تأمین می شود

asdasd

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از انجام هماهنگی‌های لازم برای تأمین امنیت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان خبر داد و گفت: از مدت‌ها قبل تمهیدات امنیتی و انتظامی در این خصوص انجام شده است.

ایلنا - همدان: رسول مرادی با بیان اینکه جلسات متعددی با مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و حراست این مجموعه برگزار شده است، گفت: نمایندگان فرماندهی انتظامی همدان به صورت میدانی محل‌های برگزاری جشنواره تئاتر و مسیرهای رفت و آمد میهمانان را بازدید کردند و از نظر اطلاعاتی و عملیاتی برآوردهای لازم برای تأمین امنیت آن انجام شده است.

به گزارش ایلنا؛ فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه استان همدان یکی از استان‌های امن کشور است، برگزاری جشنواره‌ها و همایش بین‌المللی مختلفی در استان بدون بروز کوچکترین مشکلی را دلیل بر این مدعا دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری شعار امسال هفته نیروی انتظامی تحت عنوان «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ماست» اظهار داشت: مردم بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی هستند که قشر بزرگی از این مردم را کودکان و نوجوانان به خود اختصاص داده‌اند.

مرادی افزود: به طور قطع از طریق برگزاری جشنواره تئاتر برای کودکان و نوجوانان می‌توان پیام‌ها و مفاهیم مناسبی را به آنان منتقل کرد و تقویت حس مسئولیت‌پذیری و قانونمداری را از رهگذار هنر تئاتر شاهد و ناظر بود.

وی در بخش پایانی سخنانش ابراز داشت: به طور قطع آن چه که در قالب هنر عرضه می‌شود ماندگار تر و پویاتر است که با این وصف می‌توان با استفاده از هنر تئاتر به ویژه برای کودکان و نوجوانان، تعالی شخصیت آنها را در جامعه مورد توجه قرار داد.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 22 مهرماه در همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین برگزار می‌شود.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز