خبرگزاری کار ایران

نهاوند آماده برگزاری برنامه های جنبی جشنواره تئاتر کودک است

asdasd

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از آمادگی شهرستان نهاوند در برنامه های جنبی جشنواره تئاتر کودک خبر داد.

ایلنا - همدان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند اظهار کرد: برنامه های بخش جنبی این جشنواره در شهرستان نهاوند به منظور بهره گیری کودکان و نوجوانان این شهرستان، از هفدهم مهرماه در نهاوند اجرا می شود.

به گزارش ایلنا؛ میثم مرادی تصریح کرد: هماهنگی و برنامه ریزی های لازم با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان دانش آموزی انجام شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری نمایش "لولومیا" در نهاوند خبر داد و افزود: این نمایش به مدت 4 روز در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر در تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) شهرستان اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی به صورت حضوری در روز چهارشنبه 19 مهر ماه با حضور بیش از 300 نفر از کودکان و نوجوانان شهرستان و جشن اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه با حضور مجریان صدا و سیما از برنامه های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در نهاوند است.

مرادی از برگزاری جشن بادبادک ها در محل تپه ابوذر نهاوند در روز 20 مهر ماه خبر داد و یادآور شد: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم لحظه های شاد و پر نشاطی را برای کودکان و نوجوانان شهرستان رقم بزنیم.

نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 تا 22 مهر ماه در استان همدان برگزار می شود.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز