خبرگزاری کار ایران

آیین‌نامه بخش ملی جشنواره فیلم کوتاه رونمایی شد

کد خبر : ۵۵۹۴۴

با اضافه شدن بخش دست‌آورد‌ها؛ آیین‌نامه بخش ملی سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران رونمایی شد.

ایلنا: آیین‌نامه بخش ملی سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران رونمایی و اعلام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این آیین نامه علاوه بر موجود بودن بخش‌های مسابقه ملی و بین‌الملل و معرفی بخش‌های زیر مجموعه بخش مسابقه ملی و بین‌الملل با توجه به سی امین دوره برگزاری جشنواره، بخشی تحت عنوان «دست‌آورد‌ها» در بخش ملی گنجانده شده که این بخش به منظور نشان دادن دست‌آورد‌ها و افتخارات و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران و توانمندی‌های ایرانیان در زمینه‌های علمی؛ فرهنگی، هنری، اقتصادی و اجتماعی و همچنین زیرساخت‌ها اختصاص دارد. در این بخش نیز تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی و همچنین حمایت از تولید اثر بعد به برگزیده اهدا خواهد شد.

در بخش جوایز مسابقه بین الملل اضافه شدن سه جایزه با عنوان بهترین فیلمنامه، تدوین و تصویربرداری از دیگر تغییرات آیین‌نامه است.

مژگان زرگر معاون جشنواره‌های انجمن گفت: فراخوان جشنواره به زودی برروی سایت انجمن قرار خواهد گرفت و علاقه مندان و فیلمسازان فیلم کوتاه می‌توانند نسبت به ثبت نام آثارشان تا ۲۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۲ از طریق سایت انجمن به نشانی www. iycs. ir اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز