خبرگزاری کار ایران

مرتضی احمدی:

ارتباط هنرمندان باعث رشد مجموعه‌های تئاتری می‌شود

کد خبر : ۳۸۵۶۳

اگر سالن‌ها بنام کسانی که واقعا آثار ماندگار و شایسته‌ای را در حوزه تئا‌تر ارائه کرده نام گذاری شود، بسیار خوب است اما نباید در این زمینه خاصه خرجی شود.

ایلنا: یک هنرمند پیشکسوت با بیان اینکه ارتباط خوب و نزدیک با هنرمندان باعث رشد و اعتلای مجموعه‌های تئاتری می‌شود، تصریح کرد: حفظ ارتباط خوب با هنرمندان، یکی از نکات مهم در تماشاخانه ایرانشهر است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، درباره این مجموعه فرهنگی- هنری گفت: تماشاخانه ایرانشهر رابطه نزدیک و صمیمی با هنرمندان دارد و این موضوع نه تنها این مجموعه را به یک فضای ایده آل برای اهالی هنر تبدیل کرده بلکه باعث شده تا نقش مهم و بسزایی در تعالی فضای تئا‌تر کشور داشته باشد.

این هنرمند پیشکسوت با بیان اینکه چندین بار از مدیر عامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایرانشهر به خاطر نوع مدیریت این مجموعه تشکر کرده، افزود: ارتباط هنرمندان باعث رشد و اعتلای مجموعه‌های تئاتری می‌شود بنابراین اگر مراکز جدیدی به فضای تئاتری کشور اضافه می‌شود باید از نظر مدیریتی قوی باشند تا بتوانند هنرمندان و مخاطبان را بیشتر به خود جذب کنند.

وی درباره نامگذاری سالن‌های تئاتری بنام بزرگان و پیشکسوتان هنرهای نمایشی خاطرنشان کرد: اگر چه این مهم، امری پسندیده و خوب است اما همه چیز باید در حد تعادل باشد چراکه تعدد آن، اعتبار و کارآیی خود را از دست می‌دهد.

این بازیگر تئا‌تر و تلویزیون بیان کرد: اگر سالن‌ها بنام کسانی که واقعا آثار ماندگار و شایسته‌ای را در حوزه تئا‌تر ارائه کرده نام گذاری شود، بسیار خوب است اما نباید در این زمینه خاصه خرجی شود زیرا در غیر اینصورت اثرش را خواه ناخواه از دست می‌دهد.

این پیشکسوت هنرهای نمایشی، در پایان خاطرنشان کرد: در مبحث نامگذاری سالن‌ها باید به بخش پژوهش و کسانی که با فعالیت در این حوزه باعث رشد و ارتقاء سطح کیفی تئا‌تر کشور شده‌اند، نیز توجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز