خبرگزاری کار ایران

دولت، نمایشگاه بین‌المللی را به صدا و سیما داد

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۴۲

دولت برای توسعه‌‌ی کمی و کیفی شبکه‌های سازمان صدا و سیما از داخلی گرفته تا بین‌المللی مصوب کرد زمین نمایشگاه بین‌المللی تهران در اختیار این سازمان قرار گیرد.

ایلنا: معاون اول رئیس جمهور پس از جلسه هیئت دولت از تصویب واگذاری زمین نمایشگاه بین‌المللی تهران به سازمان صدا و سیما خبر داد.
به گزارش ایلنا، رحیمی در جمع خبرنگاران دولت افزود: دولت برای توسعه کمی و کیفی شبکه‌های سازمان صدا و سیما از داخلی گرفته تا بین‌المللی مصوب کرد زمین نمایشگاه در اختیار این سازمان قرار گیرد.

وی گفت: درصورتی‌که ایرادی به این مصوبه گرفته شود دولت با ارسال لایحه فوریتی از مجلس شورای اسلامی در این باره درخواست خواهد کرد تا این زمین در اختیار صدا و سیما قرار گیرد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: صدا و سیما در دنیا تنها و یکه تاز است و در مقابلش شبکه‌های مختلف بیگانه وجود دارند بنابراین توسعه صدا و سیما از این جهت بسیار ضروری است و باید از آن حمایت شود.

رحیمی درباره مکان یابی برای نمایشگاه بین‌المللی در صورت واگذاری زمین آن به صدا و سیما نیز گفت: دولت پیش از این به همه استان‌ها مجوز احداث نمایشگاه‌ها با کمک بخش خصوصی داده است و درباره نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز همین طور عمل خواهد شد تا در مکان یا مکان‌های دیگری احداث شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز