خبرگزاری کار ایران

شماره جدید ماهنامه نمایش منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۸۵

نگاه ویژهٔ مجله نمایش به تئا‌تر کودک اختصاص یافته که گفت‌و‌گوهایی با رضا فیاضی، بهرام شاه محمدلو، شهرام کرمی و مهدی قلعه در آن انجام شده است.

ایلنا: شماره ۱۶۴ ماهنامهٔ نمایش از اول اردیبهشت ماه سال هزار و سیصد و نود و دو به چاپ رسیده و در پیشخوان دکه‌های روزنامه فروشی قابل عرضه است.
به گزارش ایلنا، نگاه ویژهٔ مجله نمایش در این شماره به تئا‌تر کودک اختصاص یافته که گفت‌و‌گوهایی در این زمینه با هنرمندانی چون رضا فیاضی، بهرام شاه محمدلو، شهرام کرمی و مهدی قلعه صورت گرفته است و میزگردی با حضور عادل بزدوده، محمدرضا کوهستانی و احمد سلیمانی در این زمینه برگزار شد.
در گسترهٔ تئا‌تر ایران، این بار به تئا‌تر استان قزوین می‌پردازد. در این شماره ماهنامه نمایش آثار و گفتاری از محمود عزیزی، منوچهر اکبرلو، سید حسین فدایی حسین، علی اصغر زعیمی، داریوش مودبیان، حمید مظفری و ایرج صغیری به چاپ رسیده است. همچنین می‌توانید پروندهٔ نمایش قرارداد با... مرگ!، نقد نمایش‌های روی صحنه، ‌اخبار ویژه، اخبار تئا‌تر ایران و جهان، معرفی کتاب و... را در این شماره مطالعه کنید.
تنها ماهنامهٔ تخصصی نمایش زیر نظر انجمن هنرهای نمایشی، با مدیر مسئولی حسین مسافر آستانه و سردبیری نصرالله قادری هر ماه در سراسر ایران منتشر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز