خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌و‌گو با ایلنا:

برف و کولاک به ۱۸ استان و بیش از ۱۱ هزار نفر خسارت زد

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۵۵

۶۸۰۰ نغذیه اضطراری بین حادثه دیدگان توزیع شده است و همچنین ۳۹ نفر جهت درمان به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۰ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در پی بارش سنگین برف و کولاک ۱۸ استان تحت تاثیر قرار گرفتند و ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر دچار آسیب و حادثه شدند.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات امدادی هلال احمر در چند روز گذشته، گفت: در پی بارش سنگین برف و کولاک ۱۸ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و یزد تحت تاثیر قرار گرفته بودند و عملیات امدادی در این استان‌ها دنبال شد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره تعداد افراد حادثه دیده، افزود: در طی این حادثه به ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر حادثه دیده خدمت‌رسانی و به بیش از ۶۱ هزار نفر اسکان موقت داده شده است.

وی ادامه داد: ۶۸۰۰ تغذیه اضطراری بین حادثه دیدگان توزیع شده است و همچنین ۳۹ نفر جهت درمان به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۰ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز