خبرگزاری کار ایران

حداد عادل در جمع خبرنگاران:

مجلس از ازدواج معلولان حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۳

در زمینه آموزش مهارت‌های زندگی کوتاهی داشتیم هم اکنون وقت آن رسیده است که با نگاه عمیق‌تر در رفتار‌ و روش‌های زندگی به دنبال ارزش‌های واقعی زندگی باشیم.

ایلنا: نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: سازمان بهزیستی باید یک راه حل را در زمینه ازدواج معلولان پیدا کند و هر جایی که به حمایت مجلس احتیاج داشت، می‌تواند از طریق دولت این نیاز را پیشنهاد دهد و مجلس حتما حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا غلامعلی حداد عادل درحاشیه مراسم رونمایی از نخستین سری کتاب‌های زندگی توسط سازمان بهریستی، به جمع خبرنگاران آمد و با بیان این مطلب تصریح کرد: در زمینه آموزش مهارت‌های زندگی کوتاهی داشتیم هم اکنون وقت آن رسیده است که با یک نگاه عمیق‌تر  رفتار‌ و روش‌های زندگی به دنبال ارزش‌های واقعی زندگی باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در رابطه با ارائه آموزش سبک زندگی، گفت: باید آموزش‌های مهارت‌های زندگی را از مهدهای کودک شروع کنیم و علاوه بر این آموزش‌ها به آموزش پرهیز از اسراف توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی در رابطه با بودجه تخصیص یافته در زمینه آموزش مهارت‌های زندگی، تاکید کرد: هنوز در زمینه بودجه مربوط به آموزش مهارت‌های زندگی در سال آینده بحثی صورت نگرفته است که البته در زمینه بودجه باید مشکلات فعلی رفع شود و پیشنهاد بحث بودجه مهارت‌های زندگی باید توسط دولت به مجلس ارائه شود اگرچه مجلس آمادگی کامل همکاری در این زمینه را دارد.

حداد عادل در رابطه با گسترش سهولت ازدواج معلولان در کشور نیز افزود: با توجه به رواج سنت‌ها و سخت گیری‌های اشتباه در بین عموم مردم موجب شده است که ازدواج در بین افراد سالم به یک بحث سخت تبدیل شود لذا این بحث در بین معلولان سخت‌تر و با مشکلات بیشتری رو برو شده است.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی باید یک راه حل اصلی را در این زمینه پیدا کند و هر جایی که به حمایت مجلس احتیاج داشت می‌تواند از طریق دولت این نیاز را پیشنهاد دهد و مجلس حتما حمایت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز