خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهداشت، درمان و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد:

رشد ۳۰۰ درصدی در ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۸

حدود ۵۰ هزار کودک زیر ۶ سال در طرح حمایتی تغذیه کودکان قرار دارند که به طور ماهانه سبد غذایی همراه با آموزش مصرف مواد غذایی به آنان ارائه می‌شود

ایلنا؛ مدیر کل بهداشت، درمان و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) از رشد ۳۰۰ درصدی در ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز به دنبال توسعه و ارتقاء سطح بهداشت مددجویان هستیم.

به گزارش ایلنا، ناصر ایروانی منش در رابطه با ارائه خدمات کمیته امداد خاطرنشان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی به عنوان یک ابزار در مددکاری سلامت تامین کننده و ارتقاء دهنده سلامت خانواده است که به دنبال آن، توانمندسازی خانواده‌ها در حوزه‌های مختلف تسهیل می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای ارائه تسهیلات، توسعه همکاریهای بین بخشی با سازمانهای متولی بهداشت و درمان، توسعه آموزشهای تاثیرگزار بهداشتی بر خانواده‌های مددجویان، اجرای طرح‌های غربالگری و بیماری یابی و توجه ویژه به سالمندان، کودکان و زنان سرپرست خانوار در حال پیگیری و بررسی است.

ایروانی منش ضمن اشاره به فعالیتهای تغذیه‌ای این حوزه اشاره و اظهار کرد: حدود ۵۰ هزار کودک زیر ۶ سال در طرح حمایتی تغذیه کودکان قرار دارند که به طور ماهانه سبد غذایی همراه با آموزش مصرف مواد غذایی به آنان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد این کودکان تحت پوشش کمیته امداد قرار ندارند، خاطر نشان کرد: این امر نشان دهنده دید اجتماع محور و کلی نگر امداد در ارتقاء سطح بهداشت جامعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز