خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد:‌

راننده كامیون پس از برخورد با چند دستگاه خودرو جان خود را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۶۶

یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل بار نخاله ساختمانی به هنگام حرکت در این مسیر به شدت با یک دستگاه پراید به دلیل نامشخص و یک دستگاه موتورسیکلت برخورد كرده است.

ایلنا:‌سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، گفت:‌ راننده كامیون پس از برخورد با چند دستگاه خودرو  و مسدود كردن بزرگراه تهران - كرج جان خود را از دست داد.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا از برخورد چند دستگاه خودرو بر روی پل ستاری در ساعت 1 و 29 دقیقه بامداد خبر داد و گفت: بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. آتش‌نشانان با ورود به محل حادثه مشاهده می‌كنند یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل بار نخاله ساختمانی به هنگام حرکت در این مسیر به شدت با یک دستگاه پراید به دلیل نامشخص و یک دستگاه موتورسیکلت برخورد كرده است.

وی ادامه داد: این دستگاه کامیون پس از برخورد از گاردریل حاشیه پل و تخریب آن بر روی اتوبان تهران کرج مسیر شرق به غرب سقوط می‌كند و موجب شده بود تا علاوه بر واژگونی تمام نخاله‌های حامل این دستگاه کامیون در سطح اتوبان پخش شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان این که راننده این دستگاه کامیون در خودروی خود محبوس شده بود، تصریح کرد: آتش نشانان عملیات را در دو بخش روی پل و زیر پل آغاز كردند و در گام نخست بر روی پل سه نفر خودروی سرنشین پراید خانواده‌ای كه یک کودک شش ساله بود را نجات داده سپس دو راکب موتورسیکلت را نیز که به شدت زخمی شده بودند را به همراه این خانواده تحویل عوامل اورژانس دادند و محل را برای تردد سایر خودروها ایمن سازی كردند.

ملکی با بیان این که آتش نشانان در زیر پل با تجهیزات لازم راننده 29 ساله را که در کامیون محبوس شده بود را نجات دادند و به عوامل اورژانس تحویل دادند، گفت: متاسفانه راننده بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست می‌دهد.

وی با بیان اینکه خودروی کامیون که از روی گاردریل به وسط بزرگراه سقوط کرده بود موجب وارد شدن خسارت مالی به چند دستگاه خودرو شده بود که خوشبختانه حادثه تلفات جانی نداشت، افزود: در پایان با کمک جرثقیل کامیون به حالت اولیه برگشت داده شد و عملیات ساعت 4 و 3 دقیقه بامداد به پایان رسید.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز