خبرگزاری کار ایران

آسمان دریاچه شهدای خلیج فارس نورافشانی می شود

کد خبر : ۸۳۸۷۲

سامانه های نشاط متعدد در قالب "جشنواره شوق انتظار" در بوستانها و مساجد محدوده شمال غربی پایتخت برگزار می‌شود.

ایلنا:‌ آسمان دریاچه شهدای خلیج فارس و بوستان جوانمردان ایران همزمان با شب نیمه شعبان و جشن خجسته میلاد حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) نورافشانی می شود.

به گزارش ایلنا، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت:همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان و خجسته سالروز میلاد قائم آل محمد (عج)، سامانه های نشاط متعدد در قالب "جشنواره شوق انتظار" در بوستانها و مساجد محدوده شمال غربی پایتخت، برگزار می شود.

وی افزود: بوستان جوانمردان ایران امشب از ساعت 21 تا 23 با اجرای موسیقی،تقلید صدا، همخوانی تواشیح، شعبده بازی، گروه کودک، مسابقه و... میزبان شهروندانی است که این بوستان بزرگ را برای گذران اوقات فراغتشان انتخاب کرده اند. فردا شب 3/4/92 نیز از ساعت 21 تا 23 مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس شاهد برگزاری جشن بزرگی همراه با اجرای برنامه نورافشانی ویژه برنامه های شاد نظیر تقلید صدا، دعوت از بازیکنان تیم ملی فوتبال و بازیگران سینما و تلویزیون، کنسرت زنده، تواشیح، مسابقه و... خواهد بود.

به گفته شهردار منطقه 22، برگزاری مراسم جشن همراه با مولودی خوانی، سخنرانی در مساجد و بوستانهای موجود در محله های 9 گانه منطقه از جمله برنامه هایی است که در قالب جشنواره شوق انتظار با حضور و مشارکت شهروندان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز