خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۲۲:

مسیر دسترسی به اولین بیمارستان منطقه 22 فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۲۹

معبر شمالی جنوبی 35 متری دسترسی از بزرگراه شهید خرازی بطول 200 متر و معبر منشعب از آن (معبر ضلع شمالی بیمارستان تریتا) 400 متر طول و 18 متر عرض دارد و اکنون با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی، در مرحله اجرای روکش آسفالت است.

ایلنا: با نزدیک شدن زمان بهره برداری از اولین بیمارستان منطقه 22 در سایت 110 هکتاری همت، معبر دسترسی به این مرکز بزرگ درمانی نیز مراحل پایانی احداث را طی می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « معبر شمالی جنوبی 35 متری دسترسی از بزرگراه شهید خرازی بطول 200 متر و معبر منشعب از آن (معبر ضلع شمالی بیمارستان تریتا) 400 متر طول و 18 متر عرض دارد و اکنون با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی، در مرحله اجرای روکش آسفالت است. »

وی در توضیح اطلاعات فنی این معبر که یکی از دسترسی های مهم شهرکهای موجود در شمال بزرگراه شهید خرازی نیز هست، افزود: « این مسیر موازی با 35 متری دسترسی آبشار تهران احداث شده و هدف از ساخت آن افزون بر تامین دسترسی بیمارستان تریتا، سهولت شهروندان ساکن در شهرکهای واقع در سایت 110 هکتاری همت همچون شهاب شهر و میلاد است. برای احداث این مسیر 9450 مترمکعب خاکبرداری، 8600 متر مکعب خاکریزی و 1500 متر جدول گذاری در 2 لاین نهر و رفیوژ وسط صورت گرفته است. »

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز