خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز ملی بدون دخانیات؛

دریاچه شهدای خلیج فارس، پردیس بزرگ تفریحی گردشگری بدون دخانیات می شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۴۲

مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس در راستای ترویج فرهنگ پیشگیری از استعمال مواد دخانی در اماكن عمومی شهر تهران، بعنوان اولین و بزرگترین پردیس بدون دخانیات كلان شهر تهران به شهروندان معرفی می شود.

ایلنا: همزمان با روز ملی بدون دخانیات، مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس در راستای ترویج فرهنگ پیشگیری از استعمال مواد دخانی در اماكن عمومی شهر تهران، بعنوان اولین و بزرگترین پردیس بدون دخانیات كلان شهر تهران به شهروندان معرفی می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، مرادی شهردار منطقه، در این باره گفت: « در راستای ترویج فرهنگ استفاده نکردن از مواد دخانی در اماكن عمومی شهر و رعایت حقوق و تكالیف شهروندی، مجموعه تفریحی و گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس، همزمان با روز جهانی بدون دخانیات به عنوان اولین و بزرگترین پردیس بدون دخانیات كلان شهر تهران معرفی می شود. با توجه به اینكه مجموعه ها و فضاهای عمومی از جمله دریاچه شهدای خلیج فارس مورد استفاده شهروندان است و استعمال دخانیات در این مكان بر سلامت مراجعه کنندگانش تاثیر نامطلوب می گذارد، اداره سلامت منطقه 22 با هدف ممنوعیت كامل تبلیغ، ترویج و حمایت مالی از دخانیات و با مشاركت شهروندان و رفاه حال آنان روز چهارشنبه 8/3/92 مجموعه تفریحی و گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس را به عنوان بزرگترین مجموعه ی بدون دخانیات در كلان شهر تهران معرفی خواهد کرد. »

وی افزود: « این همایش بزرگ با اجرای گروه هنری، شعبده بازی و موسیقی، تقدیر از دبیران كانون پیشگیری از دخانیات منطقه و تجلیل از افرادی كه در ترك سیگار موفق بوده اند، همراه خواهد بود و افزون بر اقامه نماز جماعت، دفن نمادین سیگار و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله طناب كشی، پرتاب دارت و...، غرفه هایی چون غرفه كلینیك ترك سیگار، اندازه گیری قند و فشار خون، پایش ریه، عضو گیری كانون پیشگیری از دخانیات، كارآفرینی، نجوم، كودك، آموزش و غرفه دكتر عبیدی از ساعت 19 تا 22 در آن برپا خواهد شد. »

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز