خبرگزاری کار ایران

نماینده اسبق مجلس در پاسخ به ایلنا:

محدودیت‌های دولت کنونی برای اصلاحات مانع از ایجاد چهره جدید اصلاح طلب شده است

کد خبر : ۶۴۶۶۳

حسن روحانی یکی از چهره‌های قوی اصلاح طلب است اما نمی‌تواند برای اصلاح طلبان کاندیدا حداکثری باشد/ در دور چهارم شورا‌ها اصلاح طلبان برنامه ویژه‌ای برای شورای شهر دارند.

ایلنا: نماینده دور ششم مجلس شورای اسلامی گفت: قوی‌ترین رقیب کاندیداهای اصول گرایان و حامیان دولت در دور یازدهم ریاست جمهوری خاتمی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ظفرزاده نماینده دور ششم مجلس و عضو فعال حزب اصلاحات با حضور در فرمانداری تهران کاندیدای دور چهارم شورای شهر تهران شد.

ظفرزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعلا مشخص نیست که در کدام لیست قرار می‌گیرم اما سعی خودم را می‌کنم تا در گروه اصلاح طلبان باشم تصریح کرد: در دور چهارم شورا‌ها اصلاح طلبان برنامه ویژه‌ای برای شورای شهر دارند.

وی با اشاره به اینکه دور یازدهم انتخابات ریاست جمهوری در صورتی که خاتمی بیاید پرشور می‌شود تاکید کرد: اگر اصلاح طلبان نتوانند به هر نحوی خاتمی را به میدان بیاورند سعی می‌کنند فرد دیگری را با اجماع انتخاب کرده و معرفی کنیم.

ظفر زاده ادامه داد: قطعا در صورتی که خاتمی به میدان نیاید انتخابات از نشاط کافی برخوردار نخواهد بود چرا که رقیب اصلی تمامی کاندیدا‌ها وی است.

نماینده دور ششم مجلس شورای اسلامی درباره کاندیداتوری حسن روحانی نیز  گفت: وی نیز یکی از چهره‌های قوی است اما نمی‌تواند برای اصلاح طلبان کاندیدا حداکثری باشد.

ظفرزاده در پاسخ به اینکه چرا اصلاح طلبان در چندین سال گذشته موفق نشده‌اند تا چهره جدید و قوی را به میدان بیاورند پاسخی نداد و گفت: از آنجا که اصلاح طلبان در ۸ سال گذشته تحت فشارهای شدیدی قرار گرفتند و برای آن‌ها مشکلات زیادی ایجاد شد از این رو به جز محمد خاتمی فعلا چهره قوی و شناخته شده‌ای نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز