خبرگزاری کار ایران

استقبال شهروندان تهرانی از تورهای ری گردی

کد خبر : ۵۸۳۰۹

تورهای نوروزی ری گردی از مترو شهرری آغاز و در ‌‌نهایت با زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خاتمه می‌یابد.

ایلنا: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ از استقبال شهروندان تهرانی از تورهای نوروزی ری گردی در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا، حبیب اله غفوری با اشاره به این خبر گفت: به مناسبت آغاز سال نو و به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنائی با آثار باستانی ری، تورهای نوروزی ری گردی به صورت رایگان از سوم فروردین برپا شده است و تا سیزدهم فروردین پذیرای شهروندان علاقه‌مند از سرتاسر شهر تهران است.

غفوری احیاء و معرفی آثار تاریخی و مذهبی ری را از مهم‌ترین اهداف برپایی تورهای یک روزه ری گردی برشمرد و خاطرنشان کرد: تا کنون ۱۰هزار و ۵۶۰ نفر از شهروندان تهرانی در تورهای گردشگری ری شرکت کرده‌اند و این منطقه نیز با توزیع بسته‌های فرهنگی و همراهی راهنمای تور، اطلاعات مفیدی از آثار تاریخی و مذهبی شهرری در اختیار آنان قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه تورهای نوروزی ری گردی از مترو شهرری آغاز و در ‌‌نهایت با زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خاتمه می‌یابد تصریح کرد: بازدید از آرامگاه شیخ صدوق (ع)، برج طغرل، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان، برج نقاره خانه، گنبد اینانج و کوه بی‌بی شهربانو از موارد پیش بینی شده این تورهای یک روزه است که از ساعت ۹ تا ۱۴ به طول می‌انجامد.

غفوری به برپائی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرستان‌ها در میدان مدرس اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه با برپائی غرفه‌های متنوع و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از اول تا سیزده فروردین ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب برپاست.

معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ در پایان افزود: علاقه مندان جهت ثبت نام در تورهای نوروزی ری گردی می‌توانند به مرکز ری‌شناسی واقع در میدان مدرس و غرفه‌های اطلاع رسانی که در میادین اصلی این منطقه بر پا می‌شود مراجعه کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۹۷۲۱۱۸ (مرکز ری‌شناسی) یا تلفنهای ۳۳۷۶۳۱۶۶ و ۳۳۷۵۵۰۵۰ (اداره میراث فرهنگی شهرری) تماس بگیرند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز