خبرگزاری کار ایران

تولید محصولات دیجیتال توسط استعدادهای بومی جنوب غرب تهران

کد خبر : ۵۱۴۵۲

تلاش می‌کنیم طراحی نرم‌افزار‌ها، محصولات دیجیتال و هوشمند مورد نیاز حوزه فرهنگی ـ اجتماعی محله‌های منطقه را با استفاده از توانایی و اعتماد به جوانان بومی منطقه و فعال در این زمینه طراحی کنیم.

ایلنا: با شناسایی فعالان ITجنوب‌غرب تهران در جشنواره‌های ۷گانهٔ شکوفا، نرم‌افزار‌ها ومحصولات دیجیتال و هوشمند مورد نیاز مدیریت شهری توسط استعدادهای بومی تهیه می‌شود..

به گزارش ایلنا، امیر حسین آل اسحاق معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهردار منطقه گفت: یکی از ابعاد این جشنواره که از نیمه دوم دی‌ماه در محله‌های ۱۴گانه منطقه با همکاری و مشارکت شورایاری و مدیریت محله‌ها در حال اجرا است، تهیه بانک اطلاعاتی فعالان عرصه IT، برنامه‌نویسی و مهارت‌های فناوری اطلاعات است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم طراحی نرم‌افزار‌ها، محصولات دیجیتال و هوشمند مورد نیاز حوزه فرهنگی ـ اجتماعی محله‌های منطقه را با استفاده از توانایی و اعتماد به جوانان بومی منطقه و فعال در این زمینه طراحی کنیم.

امیرحسین آل اسحاق با ارائه توضیحات بیشتر افزود: معمولاً برای اجرای چنین پروژه‌هایی از پیمانکاران و مؤسسه‌های فعال استفاده می‌کردیم اما با توجه به اهمیت شعار محله‌محوری و هویت محله‌ای بدون شک تولید محصولات و ارائه خدمات حوزه IT هر محله توسط بومیان متخصص‌‌ همان محله نه تنها در راستای این شعار خواهد بود بلکه بیشتر با سلیقه و نیازهای اهالی یک محله همخوانی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز