خبرگزاری کار ایران

اعلام اسامی نمایندگان ایران در اجلاس ILO:

۷ نفر به نیابت از کارگران عازم ژنو می‌شوند/۲۴ نماینده كارفرمایان دولتی و خصوصی

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۵۳

چكیده: «اعضای گروه کارگری شامل آقایان هادی سعادتی، مجید درویش و علی اکبر سیارمه از جانب کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری، سید محمد یاراحمدیان، فیروز عبدی از مجمع عالی نمایندگان کارگری، محمد گل بامری و اولیا علی‌بیگی از کانون عالی شوارهای اسلامی‌کار هستند.»

ترکیب اعضای هیات ۳۱ نفره کارگران، کارفرمایان و دولتمردان ایرانی شرکت کننده در کنفرانس پیش‌روی سازمان جهانی کار مشخص شد و به این ترتیب در این اجلاس که عمدتا مسائل مربوط به کارگران مورد بحث قرار می‌گیرد، کارگران با ۷ نماینده و دولت و کارفرمایان با ۲۴ نماینده برای شرکت در اجلاس ILO عازم ژنو خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که قرار است یکصد و دومین کنفرانس سالیانه سازمان جهانی کار از ۵ تا ۱۵ ژوئن سال ۲۰۱۳ میلادی (۱۵ تا ۳۰ خرداد ماه سال ۹۲) در شهر ژنو سوئیس برگزار شود ترکیب اعضای هیات‌های کارگری، کارفرمایی و دولتی شرکت کننده در این اجلاس مشخص شد.
بر اساس این گزارش، اعضای گروه کارگری شامل آقایان هادی سعادتی، مجید درویش و علی اکبر سیارمه از جانب کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری، سید محمد یاراحمدیان، فیروز عبدی از مجمع عالی نمایندگان کارگری، محمد گل بامری و اولیا علی‌بیگی از کانون عالی شوارهای اسلامی‌کار هستند.
در این هیات سمت رئیس و جانشینی به ترتیب با آقایان سعادتی و یار احمدیان بوده و سایر اعضا به عنوان مشاور حضور خواهد داشت.
همچنین در ترکیب امسال هیات کارفرمایی آقایان محمد عطاردیان، اصغر آهنی‌ها، محمد زید آبادی، سید حسن افتخاریان، غلامعلی قرائی، مهران نجاتی، شمس الدین شاهروا و خانم‌ها شهره تصدیقی و کتایون سپهری از کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران حضور دارند.
در این هیات سمت ریاست برعهده آقای عطاردیان بوده و سایرین با عناوین دیگری از جمله مشاور حضور دارند.
در ترکیب هیات دولتی اجلاس پیشروی سازمان جهانی کار نیز آقایان اسد الـله عباسی به عنوان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ریاست هیات را برعهده دارد.
همچنین سید محمد رضا سجادی نماینده ایران در دفتر سازمان جهانی کار، رضا کریمی‌نژاد مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی، رضا علی صادقی مدیرکل امور مالی، عباس یزدانی کار‌شناس ارشد وزارت امور خارجه و خانم مریم نیک نام مشاور حوزه زنان و خانواده در قالب اعضای هیات همراه وزیر کار، وی را در این اجلاس همراهی خواهند کرد.
بر این اساس آقایان محمد تقی حسینی قائم مقام وزیر درامور بین الملل، رحیم بهزاد و امیر حسین شاهمیر مدیرکل دفتر امور بین الملل و پیروز سعادتی معاون وقت مدیرکل بین الملل وزارت کار به عنوان نمایندگان و مشاوران دولت در این اجلاس حضور خاهند داشت.
از سوی دیگر آقایان براتعلی حسن‌پور گیلان، مرتضی حسن آبادی، حمید رضا ریاکا و خانم سوسن غلامرضایی به عنوان مشاور هیات دولتی را همراهی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز