خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون کارکنان بازنشسته این سازمان:

تأمین اجتماعی دیگر محل كارآموزی مدیران سیاسی نیست

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۸۶

چکیده: «سازمان تامین اجتماعی دیگر نمی‌تواند پذیرای مدیرانی نابلد و نا‌آشنا به مفاهیم بیمه‌های اجتماعی باشد/ این سازمان دیگر نبایستی محل کارآموزی مدیران غیر حرفه‌ای و تخصصی و دارای رویکرد و صبغه سیاسی باشد.».

یک کارشناس تامین اجتماعی در نامه خود به رئیس جمهور گفت: سازمان تأمین اجتماعی نمی‌تواند پذیرای مدیرانی نابلد و ناآشنا به مفاهیم بیمه‌های تأمین اجتماعی باشد.

«محمد جعفری» رئیس کانون کارکنان بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی در نامه‌ای خطاب به رییس جمهور منتخب، ضمن اعلام حمایت این کانون از برنامه‌های یازدهم به بیان انتظارات و توقعات «مجمع مدیران و کار‌شناسان ادوار سازمان تأمین اجتماعی» از رئیس جمهور منتخب پرداخت.

محمد جعفری در این نامه با ذکر جایگاه و اهمیت قانونی سازمان تأمین اجتماعی از قانون اساسی و سند چشم انداز، یادآور شده است: سازمان تامین اجتماعی در طی ۶۰ سال فعالیت خود از وجود مدیران و کار‌شناسان متخصص و مجرب سازمانی بهره برده و یکی از دلایل پایایی و مانایی آن نیز همین مسئله بوده است.

رئیس کانون کارکنان بازنشسته سازمان تامین اجتماعی بابیان اینکه این سازمان دیگر نمی‌تواند پذیرای مدیران نابلد و نا‌آشنا به مفاهیم بیمه‌های اجتماعی باشد؛ افزوده است: سازمان تامین اجتماعی دیگر نبایستی محل کارآموزی مدیران غیر حرفه‌ای و تخصصی و دارای رویکرد و صبغه سیاسی باشد.

وی در پایان نامه خود ضمن حمایت همه جانبه کانون کارکنان بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی از رئیس جمهور منتخب می‌افزاید: بی‌شک رابطه مستقیمی بین عدالت اجتماعی و رویکرد «اعتدال» وجود دارد و تأمین اجتماعی راهی مطلوب برای «تدبیر» بهینه امور زندگی مردم و ایجاد «امید» به آینده در اقشار و گروه‌های هدف است و دولت «تدبیر و امید» بایستی به این مهم توجه ویژه‌ای معمول نماید و شایسته است تا با عطف به توجه به بدنه کار‌شناسی و تخصصی سازمان، «تدبیر» به خرج داده و بذر «امید» در عرصه سازمان تأمین اجتماعی بکارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز