خبرگزاری کار ایران

دبیركل خانه كارگر:

وزارت كار دولت آینده برنامه‌های اجتماعی را در اولویت قرار دهد

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۷۴

چکیده: «فردی که به عنوان وزیر کار انتخاب می‌شود باید بیشترین تسلط را بر مسائل اجتماعی داشته باشد./ از نظر تشکیلات خانه کارگر و فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی آقای علی ربیعی شایسته‌ترین فرد برای احراز این سمت است.»

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرایط کنونی باید تمركز بر فعالیت‌های اجتماعی باشد.

«علیرضا محجوب» با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: در شرایطی هستیم که عملکرد هشت سال اخیر دولت نشان دهنده نرخ بالای بیکاری است و برای همین باید فردی آشنا به مسائل اجتماعی در این وزارتخانه حضور یابد.

دبیر کل خانه کارگر با بیان اینکه جمع جبری کارنامه اشتغالزایی دولت ایجاد سالانه تنها ۷۰ هزار فرصت شغلی را نشان می‌دهد، گفت: از آنجا که به دلیل مشکلات اقتصادی بسیاری از فرصت‌های شغلی ایجاد شده از میان رفته‌اند و برشمار بیکاران اضافه شده‌ است، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کابینه یازدهم باید اولویت فعالیت‌های خود را به امداد رسانی به بیکاران اختصاص دهد.

وی افزود: براین اساس تنظیم روابط کار و توسعه و نظارت بر فعالیت‌های تعاونی‌ها باید در اولویت بعدی قرار گیرند.

محجوب بابیان اینکه فردی که به عنوان وزیر کار انتخاب می‌شود باید بیشترین تسلط را بر مسائل اجتماعی داشته باشد، گفت: از نظر تشکیلات خانه کارگر و فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی آقای علی ربیعی شایسته‌ترین فرد برای احراز این سمت است.

وی بابیان اینکه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی یک وازتخانه با رویکرد اجتماعی و غیر اقتصادی است، گفت: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که آقای ربیعی از هر جهت برای تصدی این سمت شایسته است.

به گفته محجوب فعالیت نامزد پیشنهادی جامعه کارگری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون چه به عنوان کارگر و چه به عنوان پژوهشگر و چهره دانشگاهی، در ارتباط با مسائل اجتماعی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز