خبرگزاری کار ایران

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس:

ناتوانی دولت در كنترل تورم دلیل نامه اعتراضی كارگران به وزیر بود

asdasd

باتوجه به میزان تورم و شرایط اقتصادی کشور باید ترتیبی اتخاذ شود که حقوق کارگران بتواند پاسخگوی افزایش قیمت‌ها باشد.

یك عضو كمیسیون اقتصادی مجلس، نامه اعتراضی 20 هزار كارگر خطاب به وزیر كار را به دلیل ناتوانی دولت در كنترل نرخ تورم دانست.

به گزارش ایلنا، محسن صرامی با تاکید بر اینکه دولت نظارت دقیقی بر افزایش نرخ تورم ندارد اظهار کرد: متاسفانه با وجود اینکه نرخ تورم به صورت روزانه در حال افزایش است اما دولت نظارت دقیقی ندارد و در حال حاضر بیشترین خدشه به زندگی کارگران وارد می‌شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با اشاره به میزان افزایش تورم نسبت به زمان تعیین دستمزد کارگران برای سال ۹۱ گفت: باتوجه به میزان تورم و شرایط اقتصادی کشور باید ترتیبی اتخاذ شود که حقوق کارگران بتواند پاسخگوی افزایش قیمت‌ها باشد.

وی ادامه داد: تشکیل جلسه اضطراری برای افزایش حقوق کارگران می‌تواند انجام گیرد اما پذیرش افزایش حقوق از سوی دولت با توجه به شرایط اقتصادی کنونی به نظر محال می‌رسد.

صرامی افزود: علاوه بر کارگران دیگر اقشار جامعه نیز با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند اما قشر کارگران به دلیل شرایطی که دارند بیشترین آسیب را می‌بینند که امیدواریم دولت بتواند در کنترل نرخ تورم و کاهش مشکلات این قشر آسیب پذیر اقدام موثری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز