خبرگزاری کار ایران

بیانیه ستاد مرکزی هفته کارگر به مناسبت ۱۱ اردیبهشت:

تورم و گرانی دشمن جامعه كارگری است

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۶۷

خلاصه: «اگر برای کارگران دشمنی بتوان تصویر کرد بدون شک غول تورم و گرانی دشمن آنهاست و انتظار داریم که کارگران برای کسب و صیانت از حقوق برحق صنفی خود با مشتهای گره کرده عزم خود را عله گرانی خانمان برانداز به نمایش بگذارند.»

ستاد مرکزی گرامیداشت هفته کارگر به مناسبت ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی كارگر بیانیه‌ای صادر كرد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه، حور در مراسم یازدهم اردیبهشت، بیداری و هوشیاری جامعه کارگری برای کسب دستاوردهای جدید صنفی عنوان شده و آمده است: حضور در مراسم و جشن یازدهم اردیبهشت به معنی پایبندی به تلاش و فعالیت دسته جمعی برای صیانت از حقوق حقه کارگران است. ‌

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: اگر برای کارگران دشمنی بتوان تصویر کرد بدون شک غول تورم و گرانی دشمن آنهاست و انتظار داریم که کارگران برای کسب و صیانت از حقوق برحق صنفی خود با مشتهای گره کرده عزم خود را عله گرانی خانمان برانداز به نمایش بگذارند.

متن كامل این بیانیه در ادامه می‌آید:

روز کارگر سال ۱۳۹۲ در راه است. میلیون‌ها کارگر در همه جهان در صنوف بهم فشرده و با دستان گره خورده خود برای برگزاری جشن اول ماه مه مصادف با ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ می‌کنند.
انتظار داریم کارگران زحمتکش ایران با تمام تلاش و توان، خود را آماده شرکت در مراسمات این روز که با هماهنگی ستاد برگزاری مراسم هفته کاگر صورت پذیرفته، نمایند. حضور در مراسم و جشن یازدهم اردیبهشت ماه یعنی پایبندی به تلاش و فعالیت دستجمعی برای صیانت از حقوق حقه کارگران، ‌حصور در مراسم یازدهم اردیبهشت یعنی اعلام بیداری و هوشیاری جامعه کارگری برای کسب دستاوردهای جدید صنفی.
حصور و شرکت در مراسمات روز جهانی کارگر یعنی اعلام همبستگی و اتحاد با همه کارگران تحت ستم جهان در جهت دفاع از آرمان‌های کارگری، با شرکت در روز جهانی کارگر عزم محکم و استوار خود را برای مبارزه با تورم و گرانی لجام گسیخته باید به نمایش گذاشت، اگر برای کارگران دشمنی بتوان تصویر کرد بدون شک غول تورم و گرانی دشمن آنهاست و انتظار داریم که کارگران برای کسب و صیانت از حقوق برحق صنفی خود با مشتهای گره کرده عزم خود را عله گرانی خانمان برانداز به نمایش بگذارند.
روز جهانی کارگر می‌تواند سبب تحقق خواستهای کارگران برای کسب تراز قابل قبول مزدی باشد.
روز جهانی کارگر یعنی برپا داشتن اعتراضات کارگری برای اعلام نظرات کارگران برای فائق آمدن برمشکلات و وحدت برای مبارزه با آنهایی که نمی‌خواهند کارگران به حقوق حقه خود نائل آیند.
روز جهانی کارگر یعنی قدرت و ایستادگی و تلاش و مقاومت در مقابل ظلم و ستم سرمایه داری جهانی و ریزه خواران آنان که برای تضییع حقوق کارگران از هیچ کوشیی دریغ می‌کنند.
ما اینک همچون همه ساله همگان با برادران کارگرمان در جای جای گیتی بر می‌خیزیم تا بگوییم کارگران ایران هستند و نمی‌خواهند که از حقوق حقه خود چه کوچک و چه بزرگ و کلان، از افزایش حقوق ناچیز تا تورم و گرانی وحشتناک و مسکن و معضلات بیمه‌ای و بازنشستگان و مستمری بگیران از همه و همه بگویند.
روز کارگر یک فرصت است، این فرصت را دست کم نگیریم بیایید تا با همه کارگران سراسر جهان همگام شویم و ضمن پافشاری برخواسته‌های برحقمان از تحصیل خواسته‌هایمان و درخواستهای جدیدمان سخن بگوییم.
روز کارگر را فراموش نکنیم روز کارگر بر همه کارگران شریف و عزیز مبارک باد و گرامی و جاودان باد یاد کارگران شهید و جانباز و معلول.
با حضور در مراسمات این روز در هیچ موقعیت زمانی کارگران را فراموش نکرده و امیدواریم حضور با شکوه در مراسمات روز جهانی کارگر را سرلوحه خود قرار دهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز