خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه كارگر همدان:

حمایت تشكل‌های كارگری از افراد سیاسی، منافع صنفی كارگران را به خطر می‌اندازد

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۳۷

حمایت تشکلات و گروهایی كه نام كارگران را یدك می‌كشند از شخصی که نهاد قانون‌گذاری در صلاحیتش تردید دارد غیر قانونی است و تا زمان اثبات یا تكذیب رسمی، تشكل‌های كارگری باید سكوت كنند.

دبیر خانه کارگر همدان اعلام کرد: آنچه قانون در مورد مدیریت سازمان تامین اجتماعی تکلیف کرده باید اجرا شود.

چنگیز اصلانی با انتقاد از حمایت تشکل‌های رسمی کارگری از مدیریت سازمان تامین اجتماعی به ایلنا گفت: دخالت تشكل‌های كارگری در امور سیاسی به زیان فعالیت‌های صنفی كارگران است و در این امور آنچه که قانون در ارتباط با صلاحیت مدیران دولتی تشخیص می‌دهد باید‌‌ همان شود و همه باید تابع قانون باشند.

او افزود: حمایت تشکلات و گروهایی كه نام كارگران را یدك می‌كشند از شخصی که نهاد قانون‌گذاری در صلاحیتش تردید دارد غیر قانونی است و تا زمان اثبات یا تكذیب رسمی، تشكل‌های كارگری باید سكوت كنند.

این فعال کارگری ادامه داد: پیروی و حمایت این گروه‌ها از یك مدیر دولتی دخالت در کار قانون است و باید اجازه داده شود تکلیف نهایی را قانون مشخص کند.

او ادامه داد: عقلانی نیست در کشوری که قانون حاکم است این موضوع با حمایت گرو‌ها و تشکلات صنفی مورد تایید واقع شود.

اصلانی گفت: در هر صورت جامعه کارگری اعتقاد دارد بر حسب اینکه قانون گذار تصمیم نهایی را در این مورد خواهد گرفت حمایت‌های تشکلات کارگری اگر درباره این موضوع ادامه پیدا کند شکل گروهی و جناح بندی به خود خواهد گرفت و این به زیان جامعه کارگری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز