خبرگزاری کار ایران

مدیر فناوری اطلاعات سازمان زمین و مسکن در گفت‌و‌گو با ایلنا:

مراحل انصراف دهندگان مسکن ویژه تهران اعلام شد

asdasd

زمان انصراف از ۱۱ صبح روز شنبه آغاز می‌شود/متقاضیانی که نسبت به انصراف خود اقدام می‌کنند اجازه ثبت نام در پروژه‌های بعدی مسکن تهران را نخواهند داشت.

مدیر فناوری اطلاعات سازمان ملی زمین و مسکن از نهایی شدن شرایط انصراف دهندگان مسکن ویژه تهران با هماهنگی بانک مسکن خبرداد و مراحل انصراف را تشریح کرد.

می‌رسجاد سید اشرفی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه انصراف دهندگان می‌توانند از ساعت ۱۱ روز شنبه نسبت به انصراف خود از طریق سامانه مسکن ویژه به نشانی Tehran-maskanmehr. net اقدام کنند گفت: با هماهنگی بانک مسکن مقرر شد متقاضیان بعد از مراجعه به سامانه، برگه انصراف را تکمیل کنند و بعد از تکمیل از برگه انصراف یک پرینت تهیه کنند.

وی با بیان اینکه متقاضایان باید حتما عکس خود را در فرم مذکور در سایت درج نمایند، تصریح کرد: انصراف دهندگان بعد از تکمیل و چاپ برگه انصراف، باید پس از امضا و اثرانگشت، برگه را اسکن و دوباره در سامانه قرار دهند.

سید اشرفی تصریح کرد: در محله بعد انصراف دهندگان باید با در دست داشتن یک نسخه از برگه انصراف همراه با امضا و اثر انگشت به شعبه بانکی که در آن افتتاح حساب کرده‌اند مراجعه کنند.

مدیر فناوری اطلاعات سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه متقاضی که خودش اقدام به افتتاح حساب کرده است باید شخصا برای انصراف به بانک مراجعه کند، گفت: دربانک یک امضا از فرد انصراف دهنده گرفته می‌شود که این امضا باید با امضای وی در فرم انصراف تطبیق داده شود.

سید اشرفی ادامه داد: در مرحله بعد نیز باید کد تایید که یک کد رمز بین بانک و سیستم است به منظور اصالت و صحت برگه کنترل شود.

مدیرفناوری اطلاعات سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه این اقدام با هماهنگی بانک مسکن در جهت عدم مراجعه حضوری انصراف دهندگان به اداره مسکن و شهرسازی استان تهران و اقدام مراحل الکترونیکی انجام شده است گفت: زمان انصراف از ۱۱ صبح روز شنبه آغاز می‌شود.

ثبت نام ۱۹۵۰ نفر برای مسکن ویژه

وی با اشاره به اینكه تاکنون تعداد ثبت نام کنندگان به عدد ۱۹۵۰ نفر رسیده است گفت: پرونده حدود ۱۰۵ نفر تکمیل شده است و پرونده ۹۷۲ نفر نیز در مرحله تکمیل و ارسال مدارک است.

وی در پایان تاکید کرد: متقاضیانی که نسبت به انصراف خود اقدام می‌کنند اجازه ثبت نام در پروژه‌های بعدی مسکن تهران را نخواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز