خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام مسكن ویژه در سامانه ۴۸ ساعت بعد از افتتاح حساب؛

سامانه ثبت نام مسكن ویژه تهران تغییر كرد

asdasd

متقاضیان از طریق سامانه Tehran-maskanmehr.net برای ثبت نام مسكن ویژه اقدام كنند/ 1752 نفر برای مسکن ویژه افتتاح حساب كرده‌اند/ در لحظه حدود 160 نفر درحال استفاده از سامانه به صورت آنلاین هستند.

 

مدیر فناوری اطلاعات سازمان ملی زمین و مسکن گفت: متقاضیان از طریق سامانه Tehran-maskanmehr.net برای ثبت نام مسكن ویژه اقدام كنند.

میرسجاد سید اشرفی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه متقاضیانی که نسبت به افتتاح حساب در بانک مسکن کرده اند باید از طریق سامانه Tehran-maskanmehr.net نسبت به ثبت نام اقدام کنند، تصریح كرد: البته سامانه قبل نیز برای ثبت نام كنندگان فعال است اما به دلیل برخی مسائل فنی متقاضیان از طریق سامانه فوق برای ثبت نام مراجعه كنند.

مراجعه به سامانه 48 ساعت بعد از افتتاح حساب

وی تصریح کرد: متقاضیانی که در هفته جاری نسبت به افتتاح حساب در بانک مسکن اقدام می کنند به دلیل پالایش، ورود اطلاعات و تشكیل پرونده خود باید بعد از48 ساعت به سامانه وارد و ثبت نام خود را انجام دهند.

سید اشرفی با بیان اینکه روز گذشته 44 نفر برای مسکن ویژه افتتاح حساب کرده اند گفت: تا کنون حدود 1752 نفر برای مسکن ویژه افتتاح حساب داشته اند.

مدیرفناوری اطلاعات سازمان ملی زمین و مسکن درباره میزان ثبت نام کنندگان در سامانه از روز گذشته تا كنون خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ثبت نام در سامانه توسط برخی متقاضیان تکمیل نشده است آمار دقیق آن در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در لحظه حدود 160 نفر درحال استفاده از سامانه به صورت آنلاین هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز