خبرگزاری کار ایران

بدون خطوط تلفن هم فکس ارسال کنید

کد خبر : ۴۱۷۰۳

این محصول با خدمات فاکس ابری کاملا سازگار است؛ نه به خطوط تلفن نیازی دارد و نه به سخت افزار مخصوص و هزینه های اضافی آن. کافی است با سرور فاکس میکر ارتباط اینترنتی داشته باشند و خدمات این سیستم را خریداری کرده باشند. هزینه های عملیاتی و اجرایی آن هم در پایین ترین حد ممکن است.

شرکت جی اف آی به تازگی اعلام کرده است در سال جاری میلادی فاکس میکر جی اف آی را در منطقه خاورمیانه عرضه خواهد کرد.
به گزارش ایلنا، این محصول در واقع نسخه ارتقا یافته ای از نرم فزار فاکس در شبکه این کمپانی است و تاکنون جوایز بسیاری را از آن خود کرده است. این محصول جدید بر پایه ارسال ایمیل مبتنی بر رایانش ابری کار می کند و برای رفع نیازهای امروزه کاربرانی طراحی شده که از ابزارهای همراه ارتباطی و اینترنتی استفاده می کنند. سازمان ها و دارندگان کسب و کار امروزه با این بسته نرم افزاری موسوم به فاکس میکر 2013 می توانند هم زمان به تعداد زیادی از کاربران پیام کوتاه بفرستند، قرارهای ملاقات را یادآوری کنند و محصولات تازه و سایر اطلاعات را به طور مستقیم به دستگاه های همراه مشتریان، هم کاران و طرف های کاری بالقوه شان بفرستند.

با فاکس میکر 2013 می توان فاکس مختلط فرستاد و دیگر نیازی به ترانکش های تخصصی، خطوط تلفن، سخت افزار مخصوص و ارتباطات شبکه تلفن نیست. سرورها می توانند به طور مستقیم به خدمات فاکس آنلاین متصل شوند و به جای خطوط سنتی تلفن، فاکس های خود را از طریق خطوط تلفن همراه ارسال و دریافت کنند. کاربران با استفاده از این محصول می توانند همچون گذشته از امکان بررسی، آرشیو و در دست رس بودن فاکس سنتی بهره مند شوند با این تفاوت که دیگر نیازی به اتصالات قدیم و هزینه های نگه داری مربوط به آن ندارند.

هزاران کسب و کار کوچک و متوسط (SMB) در دنیا از فاکس میکر جی اف ای استفاده می کنند نظیر موسسات درمانی، دفاتر حقوقی و بنگاه های خدمات مالی و اعتباری که باید به خاطر مسایل امنیتی و اقتضائات قانونی از ارتباطات شبکه ی فاکس استفاده کنند. با فاکس میکر 2013 می توان به صورت هم زمان از منافع امنیتی تکنولوژی قدیم فاکس استفاده کرد ولی این کار را راحت تر، با هزینه ی کم تر و انطاف بیش تری انجام داد و آن هم با استفاده از ابزارهای ایمیل و اس ام اس امکان پذیر است.

جی اف ای فاکس میکر 2013 امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد که از جمله این امکانات می توان به حمایت از سیستم های ایمیل ابری نظیر مایکروسافت آفیس 365 و گوگل داکس و امکان فاکس از تمام وسایل همراه در جاده و در مناطق دوردست بدون نیاز به دستگاه فاکس اشاره کرد.

گفتنی است این محصول با خدمات فاکس ابری کاملا سازگار است؛ نه به خطوط تلفن نیازی دارد و نه به سخت افزار مخصوص و هزینه های اضافی آن. کافی است با سرور فاکس میکر ارتباط اینترنتی داشته باشند و خدمات این سیستم را خریداری کرده باشند. هزینه های عملیاتی و اجرایی آن هم در پایین ترین حد ممکن است.

علاوه بر این به وسیله محصول یاد شده می توان هم زمان چندین پیام را مدیریت کرد.

لازم به ذکر است این محصول جدید مایکروسافت اکسچینج 2012 و ویندوز 8 پشتیبانی میکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز