خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون سراسری انبوه سازان در گفت وگو با ایلنا:

ساخت مسكن مناطق زلزله زده به انبوه سازان واگذار شد

امروز به منظور برنامه ریزی های کلی برای ساخت و ساز سریع، به همراه رئیس بنیاد انقلاب اسلامی از مناطق زلزله زده بازدید خواهیم كرد.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان با بیان قرار شده است پایه و اساس ساخت وساز مناطق زلزله زده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اختیار انبوه سازان قرار گیرد، گفت: در این راستا امروز به منظور برنامه ریزی های کلی برای ساخت و ساز سریع، به همراه رئیس بنیاد انقلاب اسلامی از مناطق زلزله زده بازدید خواهیم كرد.

ایرج رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره ساخت مسکن مقاوم در مناطق زلزله زده با اشاره به این كه تمامی ساخت و سازها در این مناطق باید توسط انبوه سازان انجام شود، گفت: اگر ساخت و ساز در این مناطق به اهالی منطقه واگذار شود و کار تخصصی در این راستا انجام نگیرد با همان ساخت و ساز های قدیمی و سنتی مواجه می شویم.

وی با اشاره به اینکه باید سازه های استاندارد و مقاوم در برابر زلزله ساخته شود، گفت: در صورتی که نیازی به مشارکت توسط اهالی منطقه باشد باید دیوارچینی، نازک کاری و نهایتا کارهای فرعی ساخت و ساز توسط آنها انجام شود اما مسائل فنی باید به دست انبوه سازان سپرده شود.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان گفت: قرار شده است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پایه و اساس ساخت وساز در این مناطق را به انبوه سازان واگذار كند و یا اینکه تکنسین هایی به سرپرستی انبوسازان به کار گرفته شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز