خبرگزاری کار ایران

تحت الشعاع تودیع وزیر ارتباطات؛

نمایشگاه الکامپ آغاز به کار کرد

کد خبر : ۲۶۴۶۳

طلایی با اشاره به این‌که امسال برای اولین‌بار نمایشگاه الکامپ از 15 آذرماه به صورت مجازی برگزار شده بود ابراز خرسندی کرد.

هجدهمین نمایشگاه الکامپ امروز تحت الشعاع تودیع و معارفه وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات و سرپرست جدید در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از اصحاب حوزه فناری اطلاعات و اقتصاد آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، نهاوندیان در مراسم افتتاح این نمایشگاه حوزه فناوری اطلاعات را حوزه توانمند‌ساز اقتصاد ایران دانست و گفت: ارتباطات و فناوری اطلاعات به درستی توانسته به عنوان حوزه توانمند در این میان فعالیت کند.
وی این حوزه را سکوی پرواز اقتصاد ایران و هر کشوری به سمت اقتصاد دانش‌بنیان بیان و تاکید کرد: در 20 سال گذشته این حوزه پیشرفت چشم‌گیر داشته و در سرمایه‌گذاری‌های زیرساخت و داشتن افق دراز‌مدت توانسته‌ خود را به خوبی نشان دهد.

وی با اشاره به این‌که باید جذابیت تجارت الکترونیکی در این حوزه بیش‌تر شود، گفت: برای دسترسی بهتر به بازار و ارتقاء عدالت در حوزه‌ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی این حوزه نیازمند پیشرفت بیشتری است و باید مورد حمایت کامل قرار بگیرد.
در ادامه محمدرضا طلایی رییس تشکل‌های فناوری اطلاعات با اشاره به حضور اعضای شورای سیاست‌گذاری این نمایشگاه گفت: در سالی که به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه داخلی صورت گرفته، با ابتکار اتاق ایران، تشکل‌های بخش ICT به برگزاری نمایشگاه الکامپ 2012 با شعار «فن‌آوری اطلاعات محور توسعه اقتصادی کشور» اقدام شد.
طلایی با اشاره به رقابت 386 شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی گفت: از کشور‌هایی همچون هند، پرتغال، چین نیز در این نمایشگاه حضور دارند که نمایشگاه امسال در مساحت 16 هزار و 500مترمربع در بخش‌های نرم‌افزار، ماشین‌آلات اداری، اینترنت، شبکه‌های اطلاع‌رسانی، امنیت شبکه و بازی‌های رایانه‌یی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به فضای 1750 متری سالن 35 و اختصاص آن به دولت الکترونیکی گفت: نمایشگاه امسال به عنوان بخش خصوصی غر فه‌ای را به دولت اختصاص داده است تا از جمله دستاورد‌های این نمایشگاه بهره ببریم.
طلایی با اشاره به این‌که امسال برای اولین‌بار نمایشگاه الکامپ از 15 آذرماه به صورت مجازی برگزار شده بود ابراز خرسندی کرد.
رییس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات از دستاورد دیگر نمایشگاه امسال را حضور 15 تشکل حوزه‌ ICT در کشور نام برد.

در هجدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ 2012) 386 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند که آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در معرض دید عموم می گذارند.
به گزارش ایلنا، این نمایشگاه که در سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود نمایشی از توانمندی ها و یافته های مهندسان وصنعتگران متخصص حوزه IT ایران و جهان است.

این گزارش می افزاید، 386 شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردها و فناوری های خود را در زمینه های سخت افزار، نرم افزار، انواع خدمات الکترونیکی، اینترنتی و انواع محصولات شبکه ای، امنیتی و ماشین آلات را در 28 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به معرض نمایش می گذارند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز