خبرگزاری کار ایران

در غیاب ابلاغ مصوبه سازمان حمایت صورت گرفت؛

شركت های هواپیمایی قیمت بلیت هواپیما را 65 درصد افزایش دادند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۵

شركت های هواپیمایی پیش از خواستار افزایش 100 درصدی قیمت بلیت هواپیما به دلیل افزایش قیمت سوخت بودند،آنها عنوان می كنند كه به طور متوسط سالیانه 1.5 میلیارد تومان ضرر می‌دهند.

درحالی كه انجمن شركت های هواپیمایی از افزایش 65 تا 70 درصدی نرخ بلیت هواپیما خبر می دهند، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تصمیم به افزایش نرخ بلیت را هنوز ابلاغ نكرده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا،پیشنهاد افزایش نرخ بلیت هواپیما مدتی است كه از سوی انجمن شركت های هواپیمایی مطرح شده است‏،اما تصمیم درمورد میزان این افزایش باتردید مسئولان روبرو شده بود.

براساس این گزارش،با وجودی كه شورای عالی هواپیمایی در جلسه دوشنبه هفته جاری افزایش به طور میانگین 65 درصدی قیمت بلیت هواپیما را تصویب کرد اما سازمان حمایت هنوز مصوبه كتبی این افزایش را به شركت های هواپیمایی ابلاغ نكرده است.

براساس قانون، شورای عالی هواپیمایی اجازه دارند مجوز افزایش قیمت بلیت هواپیما را صادر کنند،این درحالی است كه با وجودی كه گفته می شود تصمیم به افزایش بهای بلیت هواپیما به تصویب سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولید كنندگان رسیده اما مجوز قطعی آن صادر نشده است.

این گزارش می افزاید؛با وجودی كه تصمیم به قطعیت افزایش نرخ بلیت اعلام نشده اما سازمان هواپیمایی کشوری میانگین افزایش 65 درصدی قیمت بلیت هواپیما را به شركت های هواپیمایی ابلاغ كرده و قیمت‌های جدید از امروز سه شنبه اعمال شده است.
شركت های هواپیمایی پیش از خواستار افزایش 100 درصدی قیمت بلیت هواپیما به  دلیل افزایش قیمت سوخت بودند،آنها عنوان می كنند كه به طور متوسط سالیانه 1.5 میلیارد تومان ضرر می‌دهند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز