خبرگزاری کار ایران

مدیر بازرگانی و برنامه‌ریزی قطارهای شرکت رجاء؛

واگن حمل خودرو در مسیر تبریز – مشهد راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۹۳

خدمات حمل خودروی شخصی به همراه قطارهای مسافری در محورهای تهران – مشهد، تهران – شیراز، شیراز – مشهد، تهران – اهواز، تهران – تبریز، تهران – یزد، تهران – کرمان، اصفهان – بندرعباس، تهران – بندرعباس، یزد – مشهد، یزد – بندرعباس، بندرعباس – مشهد، تهران – زاهدان، کرمان - مشهد و اندیمشک – مشهد برقرار است.

در راستای ایجاد تسهیلات بیشتر برای متقاضیان سفر با قطار، شرکت حمل و نقل ریلی رجاء واگن حمل خودرو در مسیر تبریز – مشهد و برعکس را راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی جعفری مدیر بازرگانی و برنامه‌ریزی قطارهای شرکت رجاء با اعلام ظرفیت جابجایی پنج خودرو برای هر واگن حمل خودرو در مسیر تبریز – مشهد و برعکس در هر سیر، گفت: قیمت بلیت یک طرفه این واگن‌ها برای هر خودرو یک میلیون و 150 هزار ریال و خرید دوطرفه بلیت آن دو میلیون و 300 هزار ریال است.

وی با بیان اینکه خریداران بلیت حمل خودرو حتما مندرجات بلیت صادره را به دقت کنترل کرده و ساعت تحویل خودرو را در مبدأ در نظر داشته باشند، گفت: خدمت جدید برای استفاده متقاضیان سفر با قطار با خودروی شخصی در مقصد است که به لحاظ اقتصادی نیز استفاده از واگن‌های حمل خودرو به صرفه‌تر و مهم‌تر از آن ایمن‌تر است.

جعفری خاطر نشان کرد: با اضافه شدن واگن حمل خودرو در مسیر تبریز – مشهد، این تسهیلات برای مسافران در 16 مسیر ریلی کشور ارائه می‌شود.

مدیر بازرگانی و برنامه‌ریزی شرکت رجاء اظهارکرد: خدمات حمل خودروی شخصی به همراه قطارهای مسافری در محورهای تهران – مشهد، تهران – شیراز، شیراز – مشهد، تهران – اهواز، تهران – تبریز، تهران – یزد، تهران – کرمان، اصفهان – بندرعباس، تهران – بندرعباس، یزد – مشهد، یزد – بندرعباس، بندرعباس – مشهد، تهران – زاهدان، کرمان - مشهد و اندیمشک – مشهد برقرار است.

وی با بیان اینکه برای خرید همزمان دوطرفه بلیت واگن‌های حمل خودرو در مسیرهای مختلف تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است، تأکید کرد: با استقبال هموطنان از این خدمات، سرویس‌ها در مسیرهای پرتقاضا اضافه شده و در صورت نبود استقبال با توجه به هزینه‌های وارد شده مجبور به حذف واگن‌های حمل خودرو در مسیرهای کم‌تقاضا خواهیم بود.

جعفری گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه خرید بلیت واگن‌های حمل خودرو در مسیرهای مختلف، روزهای حرکت، بهای بلیت این نوع واگن‌ها و... می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجاء به نشانی www.raja.ir، با سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری این شرکت از طریق تلفن 1539 تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز