خبرگزاری کار ایران

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین خبر داد:

خرید توافقی 66 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۳۵

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین از خرید توافقی 66 هزار تن انواع محصولات کشاورزی توسط مراکز خرید شبکه تعاون روستایی درسطح استان خبر داد.

ایلنا - قزوین: مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: شبکه تعاون روستایی استان در هشت ماهه سال جاری 66 هزار تن محصولات زراعی، باغی و دامی را از کشاورزان استان با قیمت توافقی خریداری کرده است.

 به گزارش خبرگزاری ایلنا، معین الدین اظهار كرد: شبکه  تعاون روستایی تحت نظارت این سازمان در مدت یاد شده، 44 هزار تن محصولات زراعی، یک هزار تن محصولات باغی و 21 هزار تن محصولات پروتئینی و سایر محصولات را از کشاورزان استان با قیمت توافقی خریداری کرده اند.

وی محصولاتی شامل، ذرت دانه ایی 13 هزار تن، گندم 11 هزار تن، جو 11 هزار تن، کلزا یک هزار و 950 تن، سبوس 7 هزار تن، پیاز و سیب زمینی 163 تن، شیر 5  هزار تن و کنسانتره دامی 12 هزار تن را محصولاتی با میزان خرید بالا ذکر کرد.

معین الدین افزود: علاوه بر این، شبکه تعاون روستایی قزوین 44تن سیب، یک هزار تن انگور، 15 تن کشمش  و گیلاس به میزان 28 تن را از باغداران با قیمت توافقی خریداری کرده  و به  مصرف کنندگان و کارخانجات تولید کنسانتره میوه عرضه نموده اند.

به گفته وی؛ شبکه تعاون روستایی استان  قزوین در سال گذشته 124هزارتن محصولات زراعی، باغی و دامی را از کشاورزان استان به صورت توافقی خریداری کردند.

این مقام مسئول  با اشاره به عرضه محصولات کشاورزی و دامی در دو بازارچه مهدیه و راه آهن در شهر قزوین بیان کرد: در این دو بازارچه انواع محصولات کشاورزی و دامی به مصرف کنندگان با قیمتی زیر بازار عرضه می شود که غرفه عرضه مستقیم شیر خام و صد در صد طبیعی بسیار پرطرفدار است.

معین الدین خاطر نشان کرد: این میزان محصولات  به ارزشی حدود 430 میلیارد ریال خریداری شده است و در صورت همکاری بانک های عامل با شبکه تعاون روستایی و اعطاء تسهیلات ارزان قیمت می توان محصولات بیشتری را از کشاورزان خریداری و از حضور واسطه های غیر ضروری و دلالان سودجو جلو گیری کرد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین  در پایان با اشاره به  راه اندازی فاز اول سردخانه محصولات اتحادیه بوئین زهرا بیان کرد: اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا یکصد تن (100 تن) محصول سیب  سرخ و زرد را از باغداران شهرستانهای آوج، سمیرم  و مهاباد بصورت توافقی خریداری و در سردخانه ذخیره سازی کرده است.

همچنین سامانه پیام کوتاه تعاون روستایی به شماره 30007013007007 آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات کلیه هم استانی های عزیز می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز