خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت تجارت بین‌الملل روماک مطرح کرد:

استراتژی‌ اصلی تجارت بین‌الملل روماک، جلب رضایت مشتریان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۰۲۱

با بهره‌گیری از تیم مجرب و توانمند و با استفاده از تمامی شیوه‌های پرداخت، مهارت‌های مدیریت عملیات حمل و نقل بین‌المللی توانسته‌ایم اعتماد مشتریان خود را جلب کنیم.

مهدیان، مدیرعامل و موسس شرکت تجارت بین‌الملل روماک در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه این مجموعه در سال ۹۴ با هدف صادرات کالاهای ایرانی تاسیس شده، گفت: با توجه به تجربه بیش از دو دهه حضور در حوزه معدن و صنایع معدنی، صادرات محصولات زنجیره فولاد را در دستور کاری خود قرار دادیم.

ظرفیت صادرات محصولات به 20 کشور دنیا

وی با اعلام اینکه علاوه بر حوزه صنایع معدنی، صادرات محصولات پتروشیمی، سیمان و کلینکر را نیز انجام می دهیم، افزود: ما با بیش از 20 کشور مختلف در قاره آفریقا، غرب قاره آسیا، حوزه مدیترانه همکاری داریم که توفیق این را داشتیم که برای اولین بار بعضی از محصولات ایرانی را در برخی از کشورهای هدف معرفی و صادر کنیم.

مدیرعامل شرکت تجارت بین‌الملل روماک با اشاره به اینکه ارائه خدمات یا محصولات با ارزش‌افزوده به میزان ارتباط عمیق تر با مشتریان منجر می‌شود، گفت: به عنوان یک شرکت تجاری، تمرکز خود معطوف به ارائه خدمات در کنار کالا قرار داده ایم، بنابراین همواره تلاش کردیم که از دانش و تجربه حرفه‌ای در تجارت بین‌المللی بهره‌مند شویم. 

وی، اعتمادسازی و رابطه تجاری رضایت بخش را مهمترین نکته در تجارت و معاملات بین‌الملل دانست و گفت: خوشبختانه با تیم متبحر و مجرب شرکت تجارت بین‌الملل روماک توانسته‌ایم با اعمال مدیریت در سرتاسر زنجیره تامین و ارائه سرویس‌های مورد نیاز قدم برداریم.

سردرگمی در باران بخشنامه‌ها

مدیرعامل شرکت تجارت بین‌الملل روماک اظهار داشت: متاسفانه تصمیمات و بخشنامه‌هایی که از حدود نیمه سال گذشته در بخش معدن و صنایع معدنی اعمال شده و الزام به بازگشت ارز حاصل از صادرات در تالار نیما شرایط را بسیار سخت کرده است، به طوری که حتی تولیدکنندگان نیز با محدودیت صادراتی مواجه هستند.

مهدیان با بیان اینکه فضا برای تولیدکننده‌ها و تجار شناسنامه‌دار محدود شده، گفت: به دلیل قوانین صادراتی، تجارت در لایه‌های پنهان رفته است. در واقع به جای تولیدکنندگان و با تجار شناسنامه‌دار و خوش سابقه شرکت‌های به کار صادرات مشغول هستند که اساسا قصدی برای بازگشت ارز حاصل از صادرات خود ندارند. 

وی در پایان با تاکید بر اینکه سیاست کلان اقتصادی‌ را باید توسعه صادرات قرار دهیم، افزود: در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه، صادرکنندگان را محدود کرده و افزایش قیمت دلار می توانست موجب رشد صادرات محصولات و ارزآوری شود، با ایجاد قوانین و دستورالعمل‌های غیر کارشناسی مانع بزرگی بر سر راه تولیدکنندگان و تجار وضع شده که امیدواریم مسئولان تدبیری جهت تسهیل شرایط بیاندیشند که بتوان کالای ایرانی را به راحتی صادر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز