خبرگزاری کار ایران

اسفنانی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

دور دوم نشست‌های دولت و مجلس از فردا آغاز می‌شود

کد خبر : ۴۷۶۴۹

نمایندگان و اعضای دولت در دور اول نشست‌ها به نتیجه مثبت نرسیدند/ نشست دور جدید نمایندگان با دولت در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و ارائه لایحه بودجه ۹۲ کل کشور و کمک یارانه‌ای به مردم در شب عید خواهد بود.

ایلنا: سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: قرار است نشست مجدد دولت و مجلس از فردا- یکشنبه- آغاز شود.

محمد علی اسفنانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درخصوص برگزاری مجدد نشست اعضای دولت و مجلس گفت: قرار است این نشست‌ها از فردا از سر گرفته شود.

وی در ادامه افزود: باتوجه به بازگشت علی لاریجانی از سفر خارج و به نتیجه نرسیدن دو  نشست گذشته زمینه مهیا است تا دور بعدی نشست‌ها برگزار شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:نشست دور جدید نمایندگان با دولت در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و ارائه لایحه بودجه ۹۲ کل کشور و کمک یارانه‌ای به مردم در شب عید خواهد بود.

نماینده فریدون شهر فریدن و چادگان با اشاره به تورم مضاعف ایجاد شده در کشور اظهار داشت: نمایندگان مجلس با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تا زمانی که اهداف اصلی هدفمندی یارانه‌ها در کشور محقق نشود مخالف اند و اجازه اجرای فاز دوم را به دولت نخواهند داد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس خاطرنشان کرد: روسای کمیسیون‌ها و برخی از نمایندگان و اعضای هیات رئیسه از طرف مجلس در این نشست حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز