خبرگزاری کار ایران

آریایی‌نژاد:

باید مدیران توانمند جایگزین مدیران ضعیف شوند

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۰۵

اگر بخواهیم بی خوف و هراس در مقابل باطل بایستیم باید خود را به ساده زیستن عادت دهیم/ نمایندگان مجلس باید با توجه به جایگاه خطیر خود تنها به مسئولیت الهی و ادای حق نمایندگی مردم بپردازند/ توجه به کشاورزی و تولید را ضروری است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مسئولان و مدیران اجرایی باید مدیران توانمند را جایگزین مدیران ضعیف کنند.

 
به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد آریایی نژاد در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با قرائت گزیده ای از سخنان امام راحل (ره) گفت: اگر بخواهیم بی خوف و هراس در مقابل باطل بایستیم باید خود را به ساده زیستن عادت دهیم.

وی در ادامه افزود: نمایندگان مجلس باید با توجه به جایگاه خطیر خود تنها به مسئولیت الهی و ادای حق نمایندگی مردم بپردازند.


نماینده ملایر در مجلس تصریح كرد: علاوه بر این مسئولان باید نظارت بیشتری بر بازار در توزیع عادلانه ارزاق عمومی و همچنین ارتقای مدیریت توانمند و جایگزینی مدیران توانمند به جای مدیران ضعیف و ناتوان را در دستور کار قرار دهند.

آریایی نژاد با بیان اینکه مدیران باید از تملق گویی، مدیحه سرایی، چاپلوسی و تکیه بر آمار کذب به شدت پرهیز کنند، تصریح کرد: توجه به خواست مردم در عدم به کارگیری چرخه مدیران ضعیف در رده های پایین مدیریتی نیز باید لحاظ شود.

وی گفت: افراد سفارشی که در لایه های پایین مدیریت کشور مانند استانداری ها و فرمانداری ها استخدام می شوند افزایش یافته که این افراد گره ای از مشکلات مردم را باز نکرده و تنها به لابی گری و سیاست بازی می پردازند.

نماینده مردم در مجلس عدالت در توزیع امکانات، شغل و تسهیلات را از ضروریات اساسی برشمرد و گفت: مسئولان اجرایی کشور باید به آن توجه کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس توجه به بهداشت و سلامت عمومی و اتخاذ راهکارهای مناسب جهت اجرایی شدن قانون اساسی و حقوق مردم در ایجاد ساختارهای بهداشت و سلامت را یکی دیگر از وظایف خطیر مسئولان و مقامات اجرایی کشور برشمرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان بیان كرد:توجه به کشاورزی و تولید را ضروری است و نمایندگان باید حافظ و قوام بخش نظام بوده و اتحاد مردم و مسئولان را مستحکم تر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز