خبرگزاری کار ایران

یوسفیان ملا به ایلنا خبر داد:

احتمال تغییر استاندار مازندران وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۹۳

برخی از نمایندگان از تعامل استانداری با آن‌ها گله‌مند هستند/هنوز گزینه‌های جایگزین استاندار در استان مازندران مشخص نشده و ما نیز نمی‌دانیم که این افراد چه کسانی هستند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: متاسفانه شاهدیم که روسا و مدیران سازمان‌ها بطور ناگهانی تغییر پیدا می‌کنند و احتمال می‌رود که استاندار مازندران نیز تغییر کند.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌و‌ گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با فعالیت خود در حوزه انتخابیه گفت: قرار شد که از درآمدهای عمومی و برای حل مشکلات مردم، بخشی از جهیزیه دختران دم بخت آماده شود.

یوسفیان ملا در ادامه تصریح کرد: ساخت سد هراز از دیگر برنامه‌های حوزه انتخابیه است و با قرار دادی که با قرار‌گاه خاتم الانبیا در زمینه ساخت این سد بسته شده قرار است این سد در ۶۰ ماه ساخته و آماده بهره برداری شود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهارداشت: تعامل نمایندگان استان مازندران با استانداری کمابیش خوب است ولی برخی از نمایندگان از تعامل استانداری با آن‌ها گله‌مند هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خاطرنشان کرد: استاندار مازندران همواره در برگزاری نشست‌ها و جلسات از نمایندگان استان دعوت بعمل می‌آورد.

یوسفیان ملا از احتمال تغییر استانداری استان مازندران خبر دادو گفت: متاسفانه امروزه شاهد هستیم که روسا و مدیران سازمان‌ها بطور ناگهانی تغییر پیدا می‌کنند و احتمال می‌رود که استاندار مازندران نیز تغییر کند.

وی بیان کرد: هنوز گزینه‌های جایگزین استاندار در استان مازندران مشخص نشده و ما نیز نمی‌دانیم که این افراد چه کسانی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز