خبرگزاری کار ایران

جلالی در افتتاحیه همایش نقش پژوهش در قانونگذاری:

مرکز پژوهش‌ها نقش مهمی در تصمیم‌‌های مجلس ایفا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۸۱

امیدوارم در دوره جدید که سیاست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برعهده بنده گذاشته شده است، با نگاه و رویکرد جدیدی بتوانیم سطح همکاری‌ها میان این مرکز و مجلس را استمرار بخشیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با یادآوری هفته پژوهش، گفت: این مرکز نقش برجسته‌ای در تصمیم‌سازی‌های مجلس ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک میلاد امام محمدباقر (ع) و گرامیداشت نام و یاد امام عظیم‌القدر انقلاب اسلامی و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: همایش نقش پژوهش در قانونگذاری به مناسبت هفته پژوهش برگزار می‌شود.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی دو هدف را برای برگزاری این همایش نام برد و گفت: هدف نخست قدردانی نسبت به مجموعه مرکز پژوهش‌ها است که ۱۷ سال پیش شکل گرفت و در طول این سال‌ها خدمات بسیاری را به ارکان نظام و یکی از مهمترین کانون‌های تصمیم‌گیری نظام یعنی مجلس ارائه داد.

وی یادآور شد: مرکز پژوهش‌های مجلس در طول سال‌های گذشته نقش برجسته‌ای در تصمیم‌سازی‌های نمایندگان مجلس و مشاوره دادن به مجلس داشت که البته ما امیدواریم همواره مورد راهنمایی و ارشاد نمایندگان قرار گیرد.

جلالی تصریح کرد: امیدوارم در دوره جدید که سیاست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برعهده بنده گذاشته شده است، با نگاه و رویکرد جدیدی بتوانیم سطح همکاری‌ها میان این مرکز و مجلس را استمرار بخشیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دوم از برگزاری این همایش در ارتباط با نقش پژوهش در فرآیند قانونگذاری است که می‌تواند به بهبود این وظیفه خطیر مجلس منجر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز