خبرگزاری کار ایران

عصر امروز؛

لاله افتخاری با فعال حقوق زنان مالزی دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۵۷

نورحمیده از فعالان حقوق زنان و خانواده اندونزی ظهر امروز با لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نهم طرح‌هایی را برای حمایت از بانوان نخبه در راستای کمک به استقلال کشورهای اسلامی در دست بررسی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، به نقل از روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، نورحمیده از فعالان حقوق زنان و خانواده اندونزی ظهر امروز با لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

لاله افتخاری در ابتدای این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با کشور اندونزی در زمینه‌های مختلف مرتبط با زنان و خانواده گفت: مجلس شورای اسلامی طرح‌هایی را برای حمایت از بانوان نخبه در راستای کمک به استقلال کشورهای اسلامی در دست بررسی دارد.

نماینده مردم تهران در ادامه این دیدار با بیان اینکه دین اسلام بیشترین توجه را به حقوق بانوان نموده است، ‌افزود: قوانین جمهوری اسلامی ایران در خصوص زنان و خانواده دارای مبنای اسلامی است به همین دلیل همواره مورد استقبال کشورهای دیگر نیز بوده‌اند.

وی در پایان این دیدار بیان کرد: توجه اسلام به حقوق زن همه جانبه و از ابعاد مختلف بوده و مخالف خشونت و تبعیض علیه آنان است بنابراین همکاری جمهوری اسلامی ایران و اندونزی در کمیسیون مقام زن سازمان ملل که جایگاه جهانی دارد می‌تواند به ارتقا جایگاه خانواده و سلامت و رشد زنان بیانجامد.

خانم نورحمیده فعال حقوق زنان و خانواده در اندونزی نیز در پایان ضمن ابراز علاقمندی خود به آشنایی با نحوه حمایت از حقوق زنان و خانواده در ایران گسترش همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و اندونزی در کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد و بین جوامع علمی و دانشگاهی دو کشور را مهم ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز