خبرگزاری کار ایران

نجفقلی حبیبی در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی مخالفت‌های خود را وسیله‌ای برای معاش سیاسی قرار داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۶۰

سابقه توفیقی نشان از وابستگی ایشان به نظام جمهوری اسلامی و دوری از افراط و تفریط‌ها دارد. کسانی که مخالفت می‌کنند می‌خواهند که گزینه‌های خودشان بر سر کار بیاید در حالی که این عده باید بدانند رای مردم «نه» به آن‌ها بود.

رئیس سابق دانشگاه علامه گفت: توفیقی شخصییتی است که در میان دانشجویان و استادان محبوبیت و مقبولیت دارد و با مطرح شدن نام ایشان برای تصدی سرپرست وزارت علوم بسیاری از دانشگاهیان حمایت خود را از وی اعلام کردند.

نجفقلی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: توفیقی با حضور چند ساله‌ای که در وزارت علوم داشته با همهٔ ریزه کاری‌های این وزارت خانه آشناست لذا می‌تواند بهترین گزینه برای وزارت علوم باشد.

وی در ادامه ابراز داشت: بسیاری از پیشرفت‌هایی که در این چند ساله اخیر در عرصه علم و فن آوری شاهد بوده‌ایم از بنیان گذاران و از پایه گذاران اصلی آن در دوره‌های پیشین توفیقی می‌باشد.

رئیس سابق دانشگاه علامه به شخصیت شاخص سرپرست وزارت علوم در عرصهٔ علمی اشاره کرد و گفت: ایشان از مدیران شایسته کشور هستند و برنامه چهارم توسعه نتیجه تلاش‌های وی در این زمینه است.

حبیبی از ویژگی‌های مهم برای موفقیت در عرصهٔ دانشگاه را مقبولیت دانست و ادامه داد: توفیقی شخصییتی است که در میان دانشجویان و استادان دارای محبوبیت و مقبولیت است و با مطرح شدن ایشان برای تصدی سرپرست وزارت علوم بسیاری از دانشگاهیان حمایت خود را اعلام کردند.

نجفقلی حبیبی ابراز داشت: عده‌ای مخالفت‌های خود را وسیله‌ای برای معاش سیاسی قرار داده‌اند و صحبت‌های آن‌ها بهانه جویی‌هایی بیش نیست.

وی ادامه داد: سابقه توفیقی نشان از وابستگی ایشان به نظام جمهوری اسلامی و دوری از افراط و تفریط‌ها دارد. کسانی که مخالفت می‌کنند می‌خواهند که گزینه‌های خودشان بر سر کار بیاید در حالی که این عده باید بدانند رای مردم «نه» به آن‌ها بود.

حبیبی عدم رای اعتماد مجلس به میلی منفرد را ناشی از سیاسی کاری دانست و گفت: اگر سلیقه‌های مختلف سیاسی و جناحی کنار گذاشته شود دیگر هیچ دلیلی برای مخالفت با وزیر علوم شدن توفیقی وجود ندارد.

وی در پایان گفت: تجربه توفیقی از میلی منفرد در وزارت علوم بیشتر است و باید منتظر بود که مجلس چه تصمیمی می‌گیرد که مسلما اکثریت مجلس با خردمندی اقدام خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز