خبرگزاری کار ایران

کمیجانی به ایلنا خبر داد:

پیشنهاد گزینه‌های وزارت آموزش و پرورش به روحانی

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۵۹

چهار تشکل فرهنگیان سراسر کشور پس از برگزاری نشست های مشترکی به ترتیب اولویت محمد علی نجفی، مرتضی حاجی، علی اصغر فانی، معصومه ابتکار و رحیم عبادی را برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش دولت یازدهم به رئیس جمهور منتخب معرفی کردند.

دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت: چهار تشکل فرهنگیان سراسر کشور پس از برگزاری نشست های مشترکی به ترتیب اولویت محمد علی نجفی، مرتضی حاجی، علی اصغر فانی، معصومه ابتکار و رحیم عبادی را برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش دولت یازدهم به رئیس جمهور منتخب معرفی کردند.

فرج کمیجانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نشست مشترک چهار تشکل فرهنگیان سراسر کشور عنوان کرد: بدون شک موثر ترین عامل پیروزی روحانی در انتخابات حمایت همه جانبه فرهنگیان به ویژه تشکل های صنفی و سیاسی معلمان از ایشان بود. بنابراین چهار تشکل فرهنگیان سراسر کشور از جمله انجمن اسلامی معلمان ایران، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، سازمان معلمان ایران و کانون صنفی معلمان هر کدام طی نشست های جداگانه ای با اعضای خود در سراسر کشور نسبت به معرفی بهترین گزینه برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش اقدام به نظرخواهی از اعضای خود کردند.

وی افزود: پس از این طی نشست مشترک اعضای هیات رئیسه این چهار تشکل از بین 50 فردی که برای تصدی گری این پست مطرح شده بودند بر اساس معیارها و شاخص هایی که برای وزارت آموزش و پرورش وجود دارد به ترتیب اولویت محمد علی نجفی، مرتضی حاجی، علی اصغر فانی، معصومه ابتکار و رحیم عبادی انتخاب شدند.

کمیجانی با بیان اینکه این پیشنهاد فرهنگیان سراسر کشور طی نشست حضوری توسط نمایندگان این 4 تشکل به استحضار مشاورین ارشد دکتر روحانی رسید، گفت: صورت جلسه معرفی این پنج نفر نیز به شکل کتبی به مشاورین رئیس جمهور منتخب تحویل داده شد.

وی ادامه داد: حاجی بابایی وزیر فعلی آموزش و پرورش که انتقادات زیادی نیز به او مطرح است در کلیه تشکل های فرهنگیان سراسر کشور برای تصدی گری پست وزارت آموزش و پرورش حتی یک رای هم نیاورد. اعتقاد ما بر این است که دکتر روحانی می تواند با معرفی وزیر آموزش و پرورش از میان این پنج نفر دل فرهنگیان سراسر کشور را شاد کند. در ضمن.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز