خبرگزاری کار ایران

معاون قوه قضاییه در حاشیه مراسم یادمان شهدای هفتم تیر:

با دولت منتخب همکاری و تعامل خوبی خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۸۹

برای تحقق " حماسه سیاسی , حماسه اقتصادی " که از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است لازم است که تعامل خوبی برقرار باشد.

ایلنا: معاون قوه قضاییه گفت: امیدوار هستیم که در دولت بعدی همکاری خوبی بین قوه قضاییه و قوه مجریه شکل بگیرد چرا که اعتقاد ما بر این است که حماسه اقتصادی در پرتو همکاری و  تعامل خوب قوای سه گانه شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا , سید ابراهیم رییسی در حاشیه مراسم یادمان شهدای هفتم تیر در رابطه با حوادث اخیر مصر گفت: شاید در ظاهر ماجرا چند سلفی و چند وهابی دست به چنین اقدام خشونت باری زده باشند ولی در اصل ماجرا این کشتار از این نشات می گیرد که به دنبال تفرقه افکنی در بین مذاهب و ادیان الهی هستند و همواره در تلاش بودند که با توطئه های نظیر ایجاد شبهه در دین در بین مسلمانان تفرقه افکنی کنند.

معاون قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که تعامل قوه قضاییه و دولت آینده چگونه خواهد بود؟ تصریح کرد: امیدوار هستیم که در دولت منتخب همکاری خوبی بین قوه قضاییه و قوه مجریه شکل بگیرد چرا که اعتقاد ما بر این است که حماسه اقتصادی در پرتو همکاری و تعامل خوب قوای سه گانه شکل می گیرد لذا برای تحقق " حماسه سیاسی , حماسه اقتصادی " که از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است لازم است که تعامل خوبی برقرار باشد. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز