خبرگزاری کار ایران

حبیبی:با آرامش خاطر می‌توانیم روحانی را رئیس جمهور خود بدانیم

کد خبر : ۸۲۴۸۵

انتخابات دوره یازدهم هم یک انتخابات آزاد، جدی، رقابتی، اخلاقی و قانونمند بود، اما انتخاب بین سیاه و سفید و یا دیو و دلبر نبود.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تجلیل از حضور حماسی ملت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مشارکت ۷۲ درصدی مردم در انتخابات یازدهم یک رکورد ممتاز در مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش ایلنا، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب اظهارداشت: جهان از حضور حماسی ملت شگفت‌زده شد؛ این حضور دوستان انقلاب را در جهان امیدوار و دشمنان نظام را ناکام گذاشت.

حبیبی ساز و کارهای دموکراسی در ایران را دقیق خواند و گفت: یک میلیون نفر در سراسر کشور امانت‌دار رأی مردم بوده‌اند رئیس‌جمهوری منتخب ملت، رئیس جمهور همه است و ما هم مثل دیگران به او تبریک می‌گوییم.

وی افزود: انتخابات دوره یازدهم هم یک انتخابات آزاد، جدی، رقابتی، اخلاقی و قانونمند بود، اما انتخاب بین سیاه و سفید و یا دیو و دلبر نبود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه‌کرد: آنها که تهمت تقلب به نظام را در سال 88 زدند در پیشگاه ملت روسیاه خواهند بود؛ چراکه نتایج این انتخابات مثل همیشه نشان داد آنچه که مردم در صندوق‌ها می‌ریزند امانت است و آن یک میلیون نفر ناظر و مجری حاضر نیستند به خاطر دنیای دیگران دین خود را بفروشند آنها خوب می‌دانند حق‌الناس چیست و در صیانت آن تردید دارند.

وی با اشاره به اینکه قانون اساسی رئیس جمهور منتخب را رئیس جمهور همه می‌داند، گفت: آقای روحانی یک مجتهد، روحانی با سابقه روشن انقلابی و نیز سابقه وفاداری به نظام و رهبری است و ما با آرامش خاطر می‌توانیم او را رئیس جمهور خود بدانیم، برای پیشرفت کشور و خدمت مردم آنچه که از دشمنان بر آید از کمک و حمایت مضایقه نخواهیم داشت. ما برای توفیق او نیز دعا می کنیم.

حبیبی خاطر نشان کرد: در سلامت مردمسالاری دینی در ایران همین بس که این چند دوره از دل دولت مستقر که دو دوره توفیق خدمت داشته یک دولت مدعی و منتقد جدی آن با رأی ملت سر برآورده است. این در مشروعیت و مقبولیت دولت و سلامت رای مردم خود یک سند مهم است.

وی افزود: همیشه دولت‌ها دو دوره متوالی را پشت سر می‌گذاشتند و دولت بعدی را به رقیب می‌سپردند در این دوره هم همین اتفاق افتاد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی‌های ارتش سوریه در حلب اشاره کرد و گفت: پس از توفیقات ارتش سوریه در القصیر نوبت پیروزی در حلب است ما مطمئن هستیم دولت سوریه توطئه صهیونیست‌ها و ارتجاء عرب در تضعیف جبهه مقاومت را خنثی می‌کند و از آن به سلامت عبور خواهد کرد.

وی اظهارامیدواری کرد پس از پاکسازی حلب جبهه مقاومت در موضع تهاجمی قرار گیرد و پاسخ قاطع در جبهه‌های جنگ با رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب بدهد.

حبیبی در پایان با گرامیداشت یادو خاطره شهدای 26 خرداد گفت: شهیدان امانی، بخارایی، صفار هرندی و نیک نژاد ستارگان درخشانی در آسمان مقاومت ملت ایران در دهه چهل بودند که به جرم دفاع از روحانیت و مرجعیت و استقلال کشور به شهادت رسیدند. نام آنها در تاریخ ایران به عنوان قهرمانان ملی ثبت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز