خبرگزاری کار ایران

آیت الله جنتی:

پیروز خواندن خود پیش از اعلام نتایج خیانت به مردم است

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۰۸

در این دوره آرا در سراسر كشور پخش شده است و احتمال دارد كه انتخابات به دور دوم كشیده شود/سلامت رای مردم را تضمین می کنیم.

ایلنا: آیت الله جنتی(دبیر شورای نگهبان) اعلام كرد در این دوره هركسی پیش از اعلام قطعی نتایج آراء خودش را پیروز معرفی كند، به مردم خیانت كرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله جنتی؛ صبح امروز در محل شورای نگهبان با اشاره به وضعیت انتخابات امسال گفت: در این دوره آرا در سراسر كشور پخش شده است و احتمال دارد كه انتخابات به دور دوم كشیده شود.

وی ادامه داد: مردم باید در هنگام انتخاب دقت داشته باشند زیرا آثار انتخابات برای هشت سال و حتی تا یك قرن امكان دارد باقی بماند.

وی با اشاره به انتخابات شوراها گفت: در انتخابات شوراها نیز مردم باید دقت كنند و فردی را انتخاب كنند كه صلاحیت دارد. مردم  رای به نام و نشان ندهند و اگر فردی را نمی‌شناختند از افراد مورد اعتماد درباره‌شان سوال كنند.

وی كه با رادیو گفتگو می‌كرد، به همه كاندیداها توصیه كرد از باندبازی و سیاسی بازی حذر كنند و اگر رای نیاوردند به مخالفین خود خدمت كنند و كاندیداها؛ مردم را مخاطب اصلی خود قرار دهند.

وی همچنین خطاب به مردم گفت: فرد اصلح كسی است كه تقوای زیادتری دارد و خداترس است و علاوه بر مردم دوست بودن به قشر محروم و مستعضف نیز توجه می‌كند.

دبیر شورای نگهبان در ادامه افزود: ناظران باید تا لحظه شمارش آرا حضور داشته باشند چرا که اعتماد مردم بیشتر جذب می شود و با کمال رشادت اعلام کنند که انتخابات سالم برگزار شد.

آیت الله جنتی در پایان افزود: سلامت رای مردم را تضمین می کنیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز