خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حزب جوانان ایران اسلامی در گفت وگو با ایلنا:

برای ارج نهادن بر ایثار آیت الله هاشمی، از ایشان حمایت می کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۰۳

حزب جوانان ایران اسلامی در کنار اکثر قریب به اتفاق نیروهای اصلاح طلب، ضمن سپاس و ارج نهادن به این ایثار و فداکاری آیت الله هاشمی رفسنجانی، حمایت خود را از کاندیداتوری این چهره ملی اعلام می کند.

سخنگوی حزب جوانان ایران اسلامی گفت: این حزب در کنار اکثر قریب به اتفاق نیروهای اصلاح طلب، ضمن سپاس و ارج نهادن به این ایثار و فداکاری آیت الله هاشمی رفسنجانی، حمایت خود را از کاندیداتوری این چهره ملی اعلام می کند.

محمد خون چمن سخنگوی حزب جوانان ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص کاندیداتوری آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار داشت: درآستانه برگزاری انتخابات یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، حزب جوانان ایران اسلامی، با ابراز خرسندی از پاسخ مثبت سیاستمدار باتجربه و با تدبیر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، حمایت خود را از این چهره ملی اعلام می کند.

سخنگوی حزب جوانان ایران اسلامی افزود: همه می دانیم که کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی، با درخواستهای مصرانه و مکرر اقشارمختلف مردم، مراجع عظام تقلید، جمع کثیری از نخبگان و فرهیختگان ایران اسلامی، و نیز جریان های مختلف سیاسی به ویژه اصلاح طلبان و برای احترام به افکارعمومی در شرایط حساس کنونی، صورت گرفته است.

خون چمن گفت: حزب جوانان ایران اسلامی در کنار اکثر قریب به اتفاق نیروهای اصلاح طلب، ضمن سپاس و ارج نهادن به این ایثار و فداکاری آیت الله هاشمی رفسنجانی، حمایت خود را از کاندیداتوری این چهره ملی اعلام می کند.

سخنگوی حزب جوانان ایران اسلامی خاطرنشان کرد: بیانیه تفصیلی حزب جوانان ایران اسلامی در حمایت قاطع از کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به زودی منتشر خواهیم کرد.

گفتنی است حزب جوانان ایران اسلامی، یکی از احزاب اصلاح طلب و عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان میباشد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز