خبرگزاری کار ایران

ستاد ملی جوانان اصلاح طلب:

آرزو داریم هاشمی بتوانند روند رویکردهای جاری را متوقف کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۱۱

آرزو داریم ایشان بتوانند روند رویکردهای جاری را که باعث بوجود آمدن شرایط این روزهای کشور شده است را متوقف نموده و مجددا کشور به ریل توسعه متوازن برگرداند.

ستاد ملی جوانان اصلاح طلب در بیانیه ‌ای ضمن اعلام حمایت از کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرده است: آرزو داریم ایشان بتوانند روند رویکردهای جاری را که باعث بوجود آمدن شرایط بحرانی این روزهای کشور شده است را متوقف نموده و مجددا کشور به ریل توسعه متوازن و دموکراتیک برگرداند.

به گزارش ایلنا، متن کامل این بیانیه به این شرح است:

روزگذشته در آخرین دقایق ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت اصلاح طلبان و بسیاری از مردم و نخبگان را جهت حضور در رقابتهای انتخاباتی پذیرفت و برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

آنچه این روزها بر سر کشور و مردم می گذرد چیزی نیست که از چشم نخبگان سیاسی و دلسوزان انقلاب و ایران پوشیده باشد. سنگینی رخ داد های حاصل از این چند سال خصوصا هنوز بر دوشها سنگینی می کند اما امید در قلب مردم ایران بخصوص جوانان زنده است.

آقای هاشمی از سرمایه های بزرگ انقلاب اسلامی به شمار می رود که با پا گذاشتن در این میدان خطیر آنهم در شرایطی که حتی متوقف کردن شرایط بحرانی بسیار سخت می نماید ایثار و فداکاری بزرگی از خود نشان دادند.

ما به عنوان ستاد ملی جوانان اصلاح طلب ضمن تشکر و تقدیر از جناب آیت الله هاشمی رفسنجانی آرزو داریم ایشان بتوانند روند رویکردهای جاری را که باعث بوجود آمدن شرایط این روزهای کشور شده است را متوقف نموده و مجددا کشور به ریل توسعه متوازن برگرداند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز