خبرگزاری کار ایران

/گزارش ایلنا از حاشیه‌های دومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری/

ادعای یك داوطلب انتخابات ریاست جمهوری درباره احمدی‌نژاد و وزیر اقتصاد

کد خبر : ۷۰۳۱۰

تاکنون فقط حسن سبحانی‌نیا از چهره‌های مطرح برای نام نویسی در وزارت کشور حضور یافته است.

در دومین روز از ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعداد کمی از داوطلبان كه اكثریت آنان از افراد غیرمشهور بودند در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند.

اولین فردی كه برای ثبت نام وارد وزارت كشور شد محمود مظفر رئیس سازمان امداد و نجات بود.

همچنین در دومین روز از نام  نویسی داوطلبان ریاست جمهوری راضیه امیدوار به عنوان اولین زن کاندیدا وارد وزارت کشور شد.

این خانم 46 ساله و دارای مدرک کارشناسی در رشته اقتصاد بود.

حسن سبحانی نیز امروز برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت كشور آمد.وی نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در دوره های  پنجم، ششم و هفتم را در كارنامه خود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز همچنین فردی که خود را قاضی دادگستری می‌نامید مدعی بود که حکم اعدام احمدی نژاد را در دست دارد.

 وی دادنامه‌ای که مهر دادگستری استان آذربایجان شرقی را داشت با خود آورده بود و ادعا می‌کرد که حکم اعدام احمدی نژاد براساس شکایت از فردی به نام ناصر ملا نوروزی صادر شده است.

وی که برای ثبت نام در یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شده بود، گفت: تاکنون چند رای علیه دولت صادر کرده‌ام و احمدی نژاد 80 هزار میلیارد تومان بدهی بانکی دارد.

این فرد که خود را قاضی دادگستری می‌نامید مدعی بود وزیر اقتصاد از وقتی متوجه این حکم شده است 15 روز است که به آمریکا فرار کرده است.

ثبت نام از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح دیروز (سه شنبه) 17 اردیبهشت‌ ماه آغاز شده و تا 21 اردیبهشت ماه در محل وزارت کشور ادامه می‌یابد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز